سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۵
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی خطاهای پزشکی وایمنی بیمار در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

این کارگاه آموزشی بدنبال کلاس های آموزشی برنامه ریزی شده بر مبنای الزامات اعتباربخشی و اهمیت موضوع در درمان بیمار تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان این کلاس آموزشی توسط دکتر سعیدی مهررییس آموزش بهداشت ودرمان اهواز وهمچنین دکتر شیرازی سوپروایزر آموزشی بیمارستان نفت اهواز با حضور بیش از 60 نفر از پزشکان، پرستاران، گروه مامایی و پیراپزشکان شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در سالن آکوزش وپژوهش برگزار شد،  در این کارگاه آموزشی دکتر کهن رییس بیمارستان امام خمینی وبرخی دیگر از مسئولین نیز شرکت داشتند.

مهمترین  دلیل توجه به این مهم ،  عبارت از این که با توجه به تاثیرات آن در امر روند درمان و سلامت و جان بیمار و تنوع خطاهای پزشکی به عنوان یک چالش مهم و مورد توجه جامعه و مسئولین سلامت قرار گرفته است.لذا جهت کاهش خطاهای پزشکی و هزینه های مالی و جانی ناشی از آن بایدمورد بازبینی قرار گیرد. همچنین باتوجه به اینکه ایمنی بیمار حق بیمار و از جمله مسئولیت های سازمان های ارائه دهنده خدمات سلامت می باشد، پرداختن و توجه ویژه به این امر از وظایف سازمان های ارائه دهنده خدمات درمانی و بالاخص گروه های پزشکی و پیراپزشکی می باشد.

کارگاه خطاهای پزشکی5
کارگاه خطاهای پزشکی4
کارگاه خطاهای پزشکی1کارگاه خطاهای پزشکی2  

 

۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۱۴
تعداد بازدید : ۸۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید