سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹

اخبار

ما مدیون بازنشسته ها هستیم

دکتربحرینی در نشست مشترک با معاون درمان صندوقهای بازنشستگی مطرح کرد

نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و معاون درمان صندوقهای بازنشستگی با هدف توسعه راههای همکاری و ارائه خدمات به بازنشستگان صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، دکتر مردانی معاون درمان کانون بازنشستگی صنعت نفت در ابتدا با اشاره به اینکه قریب به  50درصد خدمات گیرندگان این مرکز را بازنشستگان تشکیل می دهند، گفت : دستیابی به راهکارها جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر الویت است.

وی افزود : پیشنهاداتی چون افزایش ظرفیت پذیرش پزشکان و تسهیل روند خدمات چون فرآیند تحویل دارو ، بویژه داروهای کمیسیونی،شرایط و نحوه اعزام بیماران به اهواز و سایر مراکز را داریم.

دکتر مردانی همچنین به دیدگاه مثبت معاونت درمان و سایر مدیران صندوقهای بازنشستگی به مدیریت سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اشاره و بیان داشت : تلاش مابر این است که بازنشستگان، بویژه در نقاطی مانند آبادان، از تمامی خدمات بهداشتی و درمانی صنعت نفت استفاده نمایند.

 معاون درمان صندوق بازنشستگی صنعت نفت  ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده اظهار امیدواری کرد که مشکلات و کمبودهای موجود نیز برطرف شود و رضایتمندی خدمات گیرندگان بازنشسته افزایش یابد .

دکتر مردانی  با تاکید بر رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات خاطر نشان کرد: اگر خدمات شایسته سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت نباشد ما در ارائه خدمات به بازنشسته ها در مناطق، دچار مشکل خواهیم شد.

دکتر بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  در ادامه جلسه بیان کرد: ما مدیون بازنشسته ها هستیم، جزء وظایف ذاتی ماست که بتوانیم خدمتی شایسته به آنان ارائه کنیم.

دکتر کهن رییس بیمارستان امام خمینی آبادان سخنران بعدی این مراسم ادامه داد : روند اعزام بیمار به اهواز یا سایر مناطق برای بازنشستگان و شاغلین یکسان بوده وتفاوتی در این میان نیست.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۰۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید