سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۰۷
 

اخبار

آموزش مهارت های فرزندپروری به خانواده های آبادانی

کارگاه آموزشی مهارت های فرزندپروری باحضور سارا ترویجی کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در سالن مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان،منظور آشنایی با سبک های فرزندپروری و روش تربیتی والدین و با توجه به بافت اجتماعی که خانواده مهترین گروه است این کارگاه شکل گرفت. در این جلسه آموزشی با اشاره به شرایط سنی و میزان درک کودک از مسایل به تمامی آیتم های آموزشی فرزندپروری ، به لزوم آموزش های جنسی و تفاوت های جنسیتی به کودکان پرداخته شد.

کنترل و نظارت بر کانالهایی که کودک از طریق آنها ممکن است جهت دستیابی به اطلاعات استفاده کند، چون رسانه ها واینترنت وفضای مجازی. اعمال روش های تربیتی صحیح در کودکان باعث افزایش اعتمادبنفس درآنها می شود.

   والدین باید در راستای دادن آگاهی واطلاعات به کودک با هم هماهنگ بوده و از پیش نسبت به نوع و میزان اطلاعاتی که باید در اختیار کودک قرار گیرد، باهم مشورت کرده وبه توافق رسیده باشند.در تربیت کودکان بایستی در اعمال شیوه های تربیتی چون تشویق و تنبیه، حد اعتدال را نگه داریم. جلسه اول این کارگاه آموزشی در باشگاه فرهنگی گلستان وبرای خانواده های تحت پوشش برگزار شده بود و همزمان با آن، ایستگاه نقاشی برای فرزندان نیز برپا شده بود.

فرزندپروری

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۳۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید