سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۰۸
 

اخبار

پیام تبریک مدیر عامل سازمان بمناسبت جشن نوروز و آغاز سال نو خورشیدی

امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) سالی پربرکت درمسیرخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان –  دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در پیام شادباشی بمناسبت سال جدید و فرا رسیدن نوروز باستانی خطاب به کارکنان شاغل در سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت، آغاز سال نو را تبریک گفت. در گوشه هایی از این پیام آمده است: نوروز، صحیفه ای رنگارنگ از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگاراز برای تجدید حیات دعوت می کند؛ نوروز مجال تحول در عالم طبیعت است. فرصتی استبرای تحول درون و اصلاح امور.

 فرا رسیدن آغاز سال نو و عید نوروز باستانی را که همزمان با روزهای خجسته ماه رجب و میلاد پاک نهادترین مردخدا، حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر متقارن شده است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم. برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند کارکنان سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت در سال1397 قدردانی نموده و از خداوند متعال ، سالی سرشار از بهروزی و موفقیت وایامی نیک و پربار را برای تمامی همکاران محترم و خانواده معزز آنان در سال جدید، مسئلت نمایم.

پیام نوروزی مدیرعامل سازمان98

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲
تعداد بازدید : ۹۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید