سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۰۲
 

اخبار

پیام تبریک رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بمناسبت آغاز سال نو خورشیدی وعید نوروز

امیدوارم با توسل به توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) شاهد سالی پربرکت و پربار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان –  دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  در پیام شادباشی بمناسبت سال جدید و فرا رسیدن عیدسعید نوروز خطاب به کارکنان شاغل در این مرکز، آغاز سال نو را تبریک گفت. در گوشه هایی از این پیام آمده است: نوروز بمانید که ایام شمایید، آغاز شمایید و سرانجام شمایید.

 همکاران عزیز و سخت کوش بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

 در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت که نمادی از تغییر وتحول است، به استقبال سال نو می رویم. فرارسیدن سال نو، همیشه نویدبخش افکارنو، کردارنو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

  در سالی که گذشت با همه فراز و نشیب هایی که داشت، توانستیم در سایه تلاش، همکاری و همراهی شما عزیزان، شاهد تغییرات مثبتی باشیم. در سال نو که با میلاد فرخنده امیرالمومنین و روز پدر متقارن است، کار نو را با اتکال به خداوند منان آغاز می کنیم. یاس و ناامیدی را بدور می ریزیم و با قلبی سرشار از امید و عشق به سوی آینده و پیشرفت ایران عزیزمان می شتابیم.  این ایام فرخنده، باجشن مبعث پیامبر اعظم(ص) نیز همراه است که نور تجلی بخش آن، روشن گر راه ما و بشریت است.

 ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند شما عزیزان، فرارسیدن نوروز 1398، را به حضور محبت ظهور شما و خانواده محترمتان تبریک و شادباش گفته و از درگاه یگانه پروردگار عالمیان، سربلندی، تندرستی و برکت و معنویت برای شما خواستارم.

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
تعداد بازدید : ۸۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید