سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۰

اخبار

گرامیداشت روزکارگر در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در مراسم جشن روز کارگرگفت برای حفظ و سربلندی میهنمان خالصانه تلاش کنیم و با عملکرد صحیح و حفظ انسجام خود، دشمنان را مایوس کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان –  بمناسبت روز جهانی کارگر، مراسم بزرگداشتی در این مرکز برگزار شد. این مراسم با سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد.پس ازخیرمقدم، ابتدا خضیرغانمی نماینده کارگران وکارشناس امورحقوقی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، به شرحی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با وضعیت بیمه ای و خدمات بیمه تکمیلی و همچنین پیگیری مطالبات کارگران از پیمانکاران و همچنین نظارت بر عملکرد پیمانکاران در جهت احقاق حق آنان، سخنرانی کرد.

  سپس دکتر نصراله حسونی بحرینی با تقدیر از زحمات همه کارگران شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان،با اشاره به محدودیت های مالی جاری گفت: این کمترین کاری است که برای شما انجام دادیم.ماقدردان زحمات شما هستیم.

وی در ادامه گفت: در اوضاع حساس کنونی و دسیسه دشمنان، برماست که از صیانت دین و انقلاب و عظمت کشور عزیزمان ایران دفاع کنیم و هوشیارانه در مقابل آنها عمل کنیم. برای حفظ و سربلندی میهنمان خالصانه تلاش کنیم و با عملکرد صحیح و حفظ انسجام خود، دشمنان را مایوس کنیم.  سخنران آخر جلسه  غلامرضا حیدری رییس خدمات عمومی از زحمات خستگی ناپذیر و شبانه روزی کلیه همکاران در طول سال گذشته قدردانی کرد. در پایان مراسم، به کارگران نمونه لوح تقدیر اهدا شد.

روز کارگر در بخش های درمانی نیز با برپایی جشن گرامی داشته شد و از کارگران خدماتی شاغل در بخش ها تقدیر شد.

کارگر19
کارگر15
کارگر14
کارگر13

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۰۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید