سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴

اخبار

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

بمناسبت ایام ماه محرم پیروزی خون برشمیشر زیارت عاشورا و تعزیه خوانی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- همزمان با دهه اول محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان ، مدیران و کارکنان و عاشقان سید و سالارشهیدان حسین ابن علی(ع)،در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بابرپایی مراسم زیارت عاشورا و عزاداری یادوخاطره رشادت ها و مظلومیت های حضرت اباعبدالله الحسین ع را گرامی داشتند.در این مراسم معنوی که به مدت 10 روز و هر روز صبح از ساعت 7:30 تا 8 صبح درمحل نمازخانه بیمارستان امام خمینی ره برگزار گردید.   همکاران ضمن قرائت زیارت عاشورا، زمزمه این دعای پرفیض، ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نموده ودر رثای آقا سیدالشهدا (ع) به عزاداری پرداختند.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدجابر موسوی در مورد فلسفه عاشورا، امامت و ولایت و فضایل امام حسین ع و حضرت ابوالفضل ع سخنرانی داشت. همچنین مراسم در حالی برگزار گردید که ارادتمندان حریم قدسی اش در فضایی معنوی حاجات خود را از درگاه حضرت باری مرتبت خواستار شدند. در این ایام پس از اتمام آیین قرائت زیارت عاشورا، همکاران برخوان نعمت سفره اطعام اهل بیت (علیهم السلام ) میهمان می شدند و جلسات با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد ص خاتمه می یافت.

جمعی از همکاران علاوه براین در آیین های شبانه وگروه های سنج و دمام زنی که در مساجد و تکایا برگزار می شد نیز شرکت داشتند.

عاشورا982 
عاشورا4
عاشورا983
عاشورا981

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید