سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵
 

اخبار

سخنان مدیرعامل آتش نشانی آبادان در خصوص آتش سوزی واحد عرضه فست فود بی اساس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی - سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، روند ارائه خدمت به آتش نشان های حادثه آتش سوزی رستوران فست فود آبادان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اظهارات مدیرعامل آتش نشانی آبادان در این خصوص بی اساس و به دور از اخلاق است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، نصراله حسونی بحرینی به سخنان مجید فرحانی پور مدیرعامل آتش نشانی آبادان و انتقاد وی از روند ارئه خدمت به آتش نشانان مصدوم این حادثه واکنش نشان داد.
وی اضافه کرد: عملکرد پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) در ارائه خدمت به آتش نشان های حادثه آتش سوزی رستوران فست فود در آبادان مناسب و قابل قبول است.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان افزود: به آتش نشان های مصدوم حادثه آتش سوزی رستوران فست فود در آبادان که به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شدند، به بهترین شیوه خدمات درمانی ارائه شد.
بحرینی افزود: تمامی مراحل رسیدگی به مصدومان و حتی اعزام آنان به مرکز سوختگی در اهواز از سوی این مرکز انجام شد و مابقی مراجعان، در بیمارستان امام خمینی(ره) برای ادامه درمان در این بیمارستان بستری شدند و بدون پرداخت هزینه ای از بیمارستان مرخص شدند.
حسونی بحرینی تصریح کرد:پرسنل اورژانس در مواقع بحران موظف به ارائه خدمات اولیه درمانی بدون هیچ وقفه ای به مراجعان هستند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه درمان با حال عمومی نیاز به تشکیل پرونده برای بیمار می باشد.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان اضافه کرد:پس از ارائه خدمات درمانی اولیه و خروج حال مراجعان از حالت بحران، به دنبال درخواست پرسنل پذیرش از همراهان آتش نشان های مصدوم برای تشکیل پرونده برای ادامه درمان در حالت عمومی، درگیری لفظی توهین آمیزی مدیرعامل آتش نشانی شهرداری آبادان با پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و برخورد فیزیکی با پرسنل حراست این مرکز رخ داد و یکی از پرسنل حراست این مرکز دچار جراحت از ناحیه بینی شد.
وی ادامه داد:بر اساس قانون در هر مرکز درمانی هر بیماری پس از انجام مراحل تریاژ، می بایست تشکیل پرونده پزشکی دهد تا کادر درمانی برای ادامه درمان برای تهیه مستندات پزشکی و درخواست دارو و ثبت دستورات پزشک معالج اقدام کند وافراید که بانی این تنش و ایجاد حواشی شدند از قوانین بی اطلاع هستند.
به گزارش ایرنا در عملیات مهار آتش در مغازه عرضه فست فود در خیابان شهید منتظری این شهر در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه، شش آتش نشان مصدوم شدند.

 

دکتر حسونی بحرینی

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۰
خبرگزاری ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید