سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸

اخبار

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به هرمزگان سفر کرد

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در منطقه هرمزگان، دغدغه ها و مسائل این منطقه را مورد بررسی قرار داد، از مراکز درمانی آن بازدید به عمل آورد و با مدیران نفت و گاز منطقه به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این سفر  دکتر مهدی هاشمی، با مدیران شرکت های نفت و گاز منطقه هرمزگان در محل سالن گاز این استان، به بررسی مشکلات بهداشتی درمانی این شرکت پرداخت.در این نشست، مدیران منطقه مشکلات و کمبودهای موجود در استان را با توجه به اهمیت و استراتژیک بودن منطقه از نظر صنایع نفت و گاز بیان کردند و از مدیر عامل سازمان خواستار رفع کمبودها و ارائه راهکار مناسب جهت مشکلات درمانی و بهداشتی همکاران در منطقه شدند.در ادامه این سفر، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از ساختمان در حال ساختی که شرکت گاز استان هرمزگان، جهت خدمات رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان در نظر گرفته است، بازدید به عمل آورد.

همچنین، دیدار از مرکز درمانی فجر در شهرک گاز و مرکز درمانی امام رضا در شهرک مروارید و برگزاری نشستی با مسئولان مراکز درمانی و دندانپزشکی منطقه هرمزگان نیز از دیگر برنامه های این سفر بود که در آن پاره ای از مسائل، از قبیل پایین بودن تعرفه های قراردادهای دندانپزشکان مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مدیر عامل، بر انجام غربالگری های فعال در معاینات سلامت کار شاغلان تاکید شد.

در این جلسه مشکلاتی نظیرِ تایید هزینه های دندانپزشکی و کم بودن تعرفه، عدم وجود متخصص طرف قرارداد ، عدم وجود قرارداد با مراکز سونوگرافی،کمبود آزمایشگاه طرف قرارداد،کمبود داروخانه های طرف قرارداد و مواردی دیگر، از سوی مدیران نفت و گاز منطقه  هرمزگان مطرح شد و در حضور دکتر هاشمی، دکتر تندر و  دکتر کرباسچی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان، مقرر شد؛ پیگیری و اجرایی شدن مرکز پزشکیاری واقع در انبار نفت شهید رجایی، انجام معاینات سلامت کار تمام شاغلان اعم از رسمی و غیر رسمی ( پس از عقد قرارداد با پیمانکار) در مراکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت، انعقاد قرارداد با یک فرد مسئول فنی جهت آزمایشگاه منطقه، عقد قرارداد با پزشکان متخصص سطح شهر بندرعباس بر اساس ضریب تخصصی جهت عقد قراردادهای بیمارستانی، عقد قرارداد با مرکز آزمایشگاهی معتبر سطح شهر  و ... مورد پیگیری قرار گیرد.

این سفر با حضور دکتر مهدی هاشمی؛ مدیر عامل سازمان صنعت نفت، دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ معاون بهداشتی-درمانی منطقه هرمزگان و سایر مدیران این منطقه صورت پذیرفت.

سفر شیراز 1


سفر شیراز 4
سفر شیراز 3
سفر شیراز 2
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۷,۶۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید