سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۷

اخبار

اعزام 235 بیمار مشکوک به کرونا توسط مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان

از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان مرداد ماه 99 تعداد 235 مورد بیمار مشکوک به کرونا بوسیله آمبولانس های مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان به مراکز مختلف اعزام شده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، علیزاده گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 99 تعداد 130 اعزام شرکتی و 493 اعزام غیر شرکتی داشته ایم .وی از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ،کادر درمان را در کنترل این بیماری کمک و سلامت خود و دیگران را حفظ کنند.

مرکز فوریت های پزشکی اورژانس در خط مقدم مبارزه با کرونا

در شرایطی که این روزها رسانه‌ها و فضای مجاز پر از مطالب و تصاویری درباره تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان‌ها برای ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کروناست، پرسنل مرکز هدایت اورژانس در خط مقدم مقابله با این ویروس خطرناک قرار دارند.

وی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس در هنگام اعزام بر بالین بیمار مشکوک به کرونا، ماسک، دستکش،کلاه ایمنی مخصوص ،شیلد صورت ،لباس ایمن  و چکمه به تن میکنند  تا به این ویروس آلوده نشوند.

علیزاده گفت : آمبولانسها پس از هر اعزام بوسیله ماده ضدعفونی کننده سطوح به طور کامل ضدعفونی می شوند و توسط همکاران مرکز به جهت اهمیت موضوع هر هفته یک مرحله هم توسط واحد بهداشت کلیه آمبولانسها و تجهیزات داخل آمبولانس گندزدایی می شود.

وی گفت : از شروع بیماری کرونا به خاطر رعایت بیماران غیرکرونایی یک دستگاه آمبولانس به بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده و با این حال گاها به دلیل همزمانی چند بیمار از آمبولانسهای دیگر هم استفاده و سپس ضدعفونی می گردد.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که در راستای خدمت‌رسانی به بیماران هیچ گونه کوتاهی نمی شود.

علیزاده یادآور شد: میانگین ماموریت‌ها  برای مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان 2 ماموریت در روز است .

علیزاده افزود: جهت برقراری تماس با مرکز هدایت اورژانس شهرک شهید تندگویان گفت : ساکنین شهرک توحید می توانند تلفن ثابت 115 را شماره گیری نمایند و ساکنین شهرک های شهید تندگویان و 372 واحدی با شماره گیری (#115 ) می توانند با مرکز هدایت اورژانس تماس حاصل نمایند.

وی افزود: از طریق تلفن همراه نیز می توان از طریق شماره های (9220-3768-077 ) و (9230-3768-077 ) با مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان تماس حاصل نمود.

علیزاده در پایان با تبریک 26 شهریور ماه روز فوریتهای پزشکی ضمن بر شمردن حرفه سخت و طاقت فرسای فوریتهای پزشکی به عنوان فعالتی جهادگرانه در عرصه سلامت ،از پرسنل تلاشگر و دلسوز مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان به عنوان جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت تشکر و قدردانی نمود و از خداوند متعال برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی ، سلامتی و تندرستی  را خواستار شد.
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۳۲,۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید