سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶
 

اخبار

ضرورت تله مدیسین در ارائه خدمات درمانی

طرح اتصال (تله مدیسین ) اورژانس سه منطقه مهم تهران ،اهواز و عسلویه در جهت ارائه خدمات کلید خورد.

دکتر صادق مشتری دوست رییس تله مدیسین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به مجهز بودن سازمان به سیستم پزشکی از راه دور پیشرفته گفت :  با توجه به نیاز خدمات پزشکی از راه دور  و اهمیت ارائه خدمات درمانی با استفاده از فن آوری ارتباطی در همه گیری کرونا  با دستور مدیرعامل سازمان برنامه توسعه تله مدیسین در بحران کرونا طراحی و اجرا شد.

وی افزود :  همه تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت رسانی و ایجاد اطمینان خاطر برای سلامتی همکاران صنعت نفت بویژه در مناطق عملیاتی و دوردست با شرایط کاری سخت است.

دکتر مشتری دوست  در خصوص روند انجام خدمات تله مدیسین و استفاده از این ظرفیت گفت: در این طرح با تکیه بر شبکه های ارتباطی بسیار پیشرفته شرکت خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت،انجام مشاوره های پزشکی در شرایط اورژانسی بین مناطق مختلف مجهز به تکنولوژی تله مدیسین و دپارتمان های اورژانس بیمارستان های تهران،اهواز و عسلویه فراهم خواهد شد.

رییس تله مدیسین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : در گام اول در حال اجرا می باشد ، اورژانس های بیمارستان های تهران،اهواز و عسلویه از طریق شبکه فیبر نوری و با حمایت شرکت خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت با پهنای باند مناسب ارتباط ویدیو کنفرانس با کیفیت HD برقرار خواهد شد.

 

دکتر مشتری دوست

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۲۴,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید