سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۴
 

اخبار

تزریق واکسن کرونا در پارس جنوبی از مرز ۷۰ هزار دوز گذشت

در مراکز صنعتی منطقه پارس جنوبی جمعا تعداد ۷۰۵۶۸ دوز واکسن برای کارکنان شاغل تزریق شده که از این تعداد ۵۰۴۱۳ دوز نوبت اول و ۲۰۱۵۵ دوز مربوط به نوبت دوم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر منصور میرزاکوچکی ، نماینده مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امور واکسیناسیون و پیشگیری از کرونا اعلام کرد : تا تاریخ ۲۷ مهر امسال جمعا تعداد ۷۰۵۶۸ دوز واکسن برای کارکنان شاغل در مراکز صنعتی منطقه پارس جنوبی تزریق شده که از این تعداد ۵۰۴۱۳ دوز مربوط به نوبت اول و ۲۰۱۵۵ دوز مربوط به نوبت دوم بوده است.

وی افزود : بیشترین فعالیت و همکاری در منطقه پارس جنوبی به ترتیب از سوی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس ( با مجموع ۳۲۷۶۲ دوز تزریق واکسن ) و سپس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ( با مجموع ۱۶۲۲۷ دوز تزریق واکسن ) صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولین HSE این شرکت ها را دارد.

دکتر میرزا کوچکی تصریح کرد  : البته با احتساب تعداد واکسن های تزریق شده در شهرک های مسکونی جم و جزیره خارک و‌ پالایشگاه فجر جم و مناطق عملیاتی نار و کنگان و ... تعداد واکسن های تزریق شده به بیش از ۱۰۰ هزار دوز بالغ می رسد که تامین این میزان از واکسن بدون همکاری صمیمانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، به ویژه رئیس و معاون بهداشتی این دانشگاه امکان پذیر نبود.

دکتر میرزا کوچکی خاطر نشان کرد  : با توجه به دستورالعمل جدید صادره از سوی وزارت بهداشت مبنی بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای همه گروهها ( به فاصله ۶ ماه بعد از تزریق نوبت دوم ) ، فعالیت مراکز تجمیعی تزریق واکسن در مناطق عملیاتی صنعت نفت با بازنگری جدید ، همچنان ادامه خواهد یافت.

واکسنخبرنگار : نفیسه هوشیار
۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۱۳,۷۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید