سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۵

اخبار

برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

مراسم دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی سه شنبه 14 دی‌ماه سالجاری ،با حضور دکتر حسونی بحرینی ، مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس آموزش بیمارستان نفت آبادان برگزار شد

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور دکترنصرالله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، مسئولین و کارکنان آن بهداری برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان آبادان همراه بود .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در این مراسم با بیان ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی  مسیر جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به همه آزادی خواهان، آزاد اندیشان و حق طلبان جهان نشان داد. و با بیان مختصری از زندگینامه ایشان به عنوان درس زندگی برای همگان پرداخت.

در ادامه دکتر حسونی بحرینی نیز بیان داشتند در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳) دکتر حسونی بحرینی اظهار داشت شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

 انتها  مراسم با مداحی دلنشین آقای خردمند در وصف سردار دلها به پایان رسید.

 روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


مراسم سردار سلیمانی  5
مراسم سردار سلیمانی  4
مراسم سردار سلیمانی  3
مراسم سردار سلیمانی  2
مراسم سردار سلیمانی  1

۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۳۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید