سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

بازدید و تبریک ویژه نوروزی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان از درمانگاه های بهداری

دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به همراه تعدادی از مسولین بهداری از درمانگاه های بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بازدید و آغاز قرن جدید و نوروز 1401 را تبریک گفتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ؛ دکتر حسونی بحرینی  ، دکتر بستانی ، دکتر غلام  ابوالفضل  ، دکتر بغلانیانی  ، خانم عالی محمد و احمد غانمی با حضور در مراکز درمانگاه های بهداری آبادان  سال جدید و عید نوروز 1401 را به کارکنان آن مجموعه تبریک گفتند.
در این دید و بازدید ، ابتدا با حضور در درمانگاه بریم و درمانگاه بوارده با مسئول و کارکنان درمانگاه دیدار و سال نو را به همکاران تبریک و تهنیت گفتند . دکتر حسونی بحرینی ضمن تشکر از خدمات دلسوزانه کارکنان پرتلاش بیان کرد که در سالی که پشت سر گذاشتیم بهداشت و درمان صنعت نفت با حمایت دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان و همت و تلاش مضاعف کارکنان الحق و الانصاف خدمت رسانی گسترده و خوبی را به خانواده بزرگ نفت به منصه ظهور رساند و این مهم تنها با تعامل سازنده و همدلی خالصانه شما همکاران و عزیزان میسر شده است . سپس با حضور در درمانگاه قدس و درمانگاه بهار  ، ضمن دیدار با مسولین و کارکنان درمانگاه ، سالی پر نشاط توام با سلامتی برای همکاران از خداوند متعال آرزو شد .

دکتر حسونی بحرینی اظهار داشت : امیدواریم همه گیری ویروس کرونا در سال جدید به حداقل خود رسیده و همکاران و خانواده های محترم صنعت نفت با کمترین دغدغه شاهد ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان باشند.


بازدید از درمانگاه ها  10
بازدید از درمانگاه ها  9
بازدید از درمانگاه ها  8
بازدید از درمانگاه ها  7
بازدید از درمانگاه ها  6
بازدید از درمانگاه ها  5
بازدید از درمانگاه ها  4
بازدید از درمانگاه ها  2
بازدید از درمانگاه ها  1

 


۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۴۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید