سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶

اخبار

بازدید عضو اصلی هیات مدیره و مدیر مالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بهداری نفت آبادان

دهم فروردین ماه سالجاری مهندس ملکی عضو اصلی هیات مدیره و مدیر مالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بیمارستان جدید الاحداث و واحدها و بخش های درمانی بهداری نفت آبادان بازدید بعمل آورد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ،  مهندس ملکی عضو هیات مدیره و  مدیر مالی سازمان با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به بررسی پروژه بیمارستان جدید الاحداث و خدمات ارائه شده و مشکلات بیمارستان پرداخت.  در ابتدای این بازدید که جلسه ای در هئیت رییسه انجام شد که در خصوص مشکلات بیمارستان و راهکارهایی جهت رفع آنها مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

 دکتر حسونی بحرینی ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان و مهندس ملکی به بهداری آبادان اظهار داشت: شهرستان آبادان به توجه بیشتری در زمینه بهداشت و درمان نیاز دارد؛ بنابراین امیدواریم با تکمیل و راه اندازی پروژه بیمارستان جدید ، خدمات شایسته ای به مردم تقدیم شود. خوشبختانه با تلاش و اهتمام مدیر عامل سازمان ، تاکنون پروژه احداث بیمارستان روند رو به رشدی داشته و انشاالله در آینده نیز با این تلاش و همبستگی بتوانیم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم و  خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم ارائه دهیم .

مهندس ملکی عضو اصلی هیات مدیره و مدیر مالی سازمان در این بازدید ضمن خدا قوت به مدیریت و کارکنان بهداری آبادان و تشکر ویژه از دکترحسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان جهت پیگیری و اهتمام ایشان به امور بیمارستان نفت و حل مشکلات درمانی منطقه با امکانات موجود تشکر کرده و بابت تلاش های مضاعف و پیگیری های مجدانه جهت ارتقا حوزه درمان و خدمات رسانی به مردم در بیمارستان نفت آبادان اظهار داشت که تمام تلاش و پیگیری های خود در زمینه تکمیل بیمارستان جدید الاحداث نفت آبادان و مشکلات دیگر انجام خواهند داد. در این بازدید مهندس ملکی به همراه دکتر حسونی بحرینی و تعدادی از مدیران بهداری آبادان از بیمارستان جدید الحداث و از بخش های درمانی و واحدهای بهداشت و درمان بازدید بعمل آوردند وضمن شنیدن صحبت های مسولین واحدها درباره مشکلات موجود قول پیگیری در اسرع وقت را دادند .

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


بازدید مدیر مالی  9
بازدید مدیر مالی  8
بازدید مدیر مالی  7
بازدید مدیر مالی  6
بازدید مدیر مالی  4
بازدید مدیر مالی  3
بازدید مدیر مالی  2
بازدید مدیر مالی  1


۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۶۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید