سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

اولین جلسه شورای فرهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در سال ۱۴۰۱ روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه با حضور دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در دفتر هئیت رییسه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان اولین جلسه شورای فرهنگی در سال 1401 در هئیت رییسه بهداری برگزار شد .

در ابتدای جلسه دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان ضمن قبولی طاعات و عبادات به فضیلت های این ماه پرخیر و برکت پرداخت و در ادامه گفت : برای افزایش کیفیت بار فرهنگی و فکری  کارکنان  باید عمق و جذابیت کارهای فرهنگی و همچنین تأثیرگذاری  آن  بیشتر موردتوجه قرار گیرد،و با برنامه ریزی دقیق نسبت به سال های قبل به پیشبردبهتر  این برنامه ها بپردازیم .

حاج آقای موسوی رییس ستاد اقامه نمازشهرستان آبادان درادامه ماه رمضان را ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برای همگان ارزو کرد و خواستار همدلی و مشارکت هر چه بیشتر کارکنان در این ماه پر فضیلت شد.

و در پایان جلسه دکتر بغلانیانی، علیرضا دورقی و جلیل مطیبی پورنفرات حاضر در جلسه شورای فرهنگی  نقطه نظرات خود را در خصوص  موضوعات مطروحه در جلسه  شورای فرهنگی ، آموزش  مستمر کارکنان ، تقویت رعایت  پوشش حرفه‌ای در سطح بهداشت و درمان ، همدلی و مشارکت کارکنان ارائه دادند . 

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 5
شورای فرهنگی 4
شورای فرهنگی 1
شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 5
شورای فرهنگی 4
شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 5
شورای فرهنگی 4
شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 5


۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸
تعداد بازدید : ۶۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید