سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۳

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دکتر حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان و معاونین آن مجموعه 27 فروردین ماه سالجاری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی آبادان با دکتر سید محمد محمدی سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ظهر شنبه 27 فروردین ۱۴۰۱ دکتر حسونی بحرینی به همراه مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با دکتر محمدی دیدار کردند.

در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتصاب ایشان به سمت رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و قدردانی از زحمات دکتر سلمان زاده، گزارشی از وضعیت و خدمات حوزه سلامت شهرستان ارائه و خواستار تعامل در راستای هموار شدن مسیر دستیابی به اهداف سلامت محور و کنترل و مبارزه با بیماری کرونا شدو ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان بهداشت و درمان  در بحث کنترل و مبارزه با بیماری کرونا ، بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف توسعه سلامت در شهرستان تأکید و ادامه داد: به منظور رسیدن به این اهداف از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار داریم با مشارکت هر دو مجموعه در خدمت مردم شریف آبادان خواهیم بود .

درادامه جلسه دکتر محمدی ضمن خوش امدگویی ، خواستار مشارکت هر چه بیشتر شد . پایان جلسه معاونین بهداری نفت آبادان با تاکید بر جلسات ماهانه و تعامل هر چه بیشتر این دو مجموعه بتوانیم گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


بازدید دانشگاه علوم پزشکی 6
بازدید دانشگاه علوم پزشکی 5
بازدید دانشگاه علوم پزشکی 3
بازدید دانشگاه علوم پزشکی 2
بازدید دانشگاه علوم پزشکی 1

بازدید دانشگاه علوم پزشکی 9
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۶۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید