سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

اخبار

برگزاری جلسه شورای معاونین در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

جلسه شورا ی معاونین با موضوع : درآمد و مشکلات واحدها در سالن هئیت رییسه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان جلسه شورای معاونین با حضور دکتر حسونی بحرینی و معاونین بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

در این جلسه که با موضوعیت درآمد و مشکلات واحدها برگزار شد در ابتدای جلسه دکتر سلیمانی مسول درآمد گزارشی از وضعیت درآمد و کارهای انجام شده در یک ماه اخیر اشاره کرد و معاونین به بحث و پیشنهاداتی جهت درآمد زایی بیشتر پرداخته شد.

بعد از بحث درآمد دکتر بغلانیانی رییس روابط عمومی با ارائه گزارش و تبیین مشکلات واحد ها خواستار عنایت معاونین و مسئولین و رفع آنها گردید و  هر کدام از معاونین  ضمن بیان نقطه نظرات خود ، در باره مسائل و مشکلات زیر مجموعه خود به بیان نظرات و حل مشکلات در اسرع وقت پرداختند.

 دکتر حسونی بحرینی در سخنان خود، جلسات شورای معاونین را نوعی هم اندیشی، هم افزایی و تبادل نظر بیان کرد که می توان با برگزاری این جلسات هماهنگی بیشتر را در جهت انجام بهتر امور درمانی و اجرایی  ، بررسی و بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای اصولی بیان کرده که این امر منتهی به ارتقای کیفیت درمان  گردیده و در ادامه ایشان خواهان برگزاری منظم این جلسات با اثربخشی موثر آن گردید .ایشان به مشکلات مطرح شده  اشاره کرد و با توجه به تاکیدی که در این زمینه می شود اجرای دقیق آن را از سوی مدیران، اعضا و کارکنان خواستار شد. 

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

 

 

 

  

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷
تعداد بازدید : ۳۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید