سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰

اخبار

دیدار مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان و هئیت همراه با دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و معاونین آن مجموعه جهت تبریک هفته سلامت دیدار بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، در روز سه شنبه 20 اردیبهشت سال 1401 دکتر حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و هئیت همراه با دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان جهت تبریک هفته سلامت در سالن هئیت رییسه بیمارستان نفت امام خمینی (ره )دیدار داشتند. 

دکتر حسونی بحرینی ضمن خوش آمدگویی به همکاران شرکت پالایش نفت آبادان به  نقش موثر پالایشگاه و اهمیتی که  جهت کمک و پیشرفت شهرستان ، علی الخصوص مجموعه بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشتند : شرکت پالایش نفت آبادان همیشه و در تمام بحران ها کنار ما بودند و کمک های فراوانی به این مجموعه انجام شد . ایشان بیان نمودند با مدیریت جدید دکتر قیم این همکاری های بیشتر شده و با پیشنهاد جلسات ماهانه و تشکیل کارگروه هایی جهت بررسی مشکلات کارکنان مجموعه  تحت پوشش بهداری آبادان منجر به تسهیل در خدمات دهی بهتر شد .

همچنین با توجه به نگاه خوب و مثبت دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به بهداری آبادان و حمایت های فراوان ایشان جهت ارتقا و بهبود بهتر اوضاع درمانی در منطقه ، گزارشی از تجهیزات خریداری شده در چند ماه اخیر  جهت خدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر به جمعیت تحت پوشش اشاره داشتند .

در ادامه دکترحکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان ضمن تبریک هفته سلامت در سخنان خود بیان نمودند :اگر از حوادث تلخ و مرگ‌بار کرونا بگذریم و نکات مثبت آن را در پنجره جداگانه‌ای ببینیم، یکی از این نکات مثبت، نشان دادن جایگاه تیم سلامت به‌جامعه و دنیا است؛ از کارکنان بهداشتی تا بیمارستان‌های تخصصی که شما عضو آن هستید.در این دوران جایگاه نظام سلامت مشخص شد و ما بایستی قدر آن را بدانیم که می‌دانیم.من با تمام وجود از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم همه ما قدردان زحمات شما باشیم .

همچنین در آخر دیدار دکتر قیم نظرات خود را بیان نموده و همکاری خود را در جهت رفع هر چه سریعتر این مشکلات جهت رفاه حال کارکنان بهداشت و درمان و متعاقب آن جمعیت تحت پوشش اعلام کردند. 

انشالله که با همکاری هر چه بیشتر شاهد تغییرات مثبت و موفق جهت خدمت رسانی هر چه بیشتربه مردم شهر شهید پرور آبادان باشیم.

 

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

شورای معاونین - دکتر قیم 11
شورای معاونین - دکتر قیم 10
شورای معاونین - دکتر قیم 9
شورای معاونین - دکتر قیم 7
شورای معاونین - دکتر قیم 1


۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۲۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید