سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۸

اخبار

بازدید مدیر منابع انسانی و هئیت همراه از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و ساختمان متروپل

مدیر منابع انسانی ، دستیار و مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل و رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به نمایندگی از مدیرعامل و هیات مدیره با سفر به استان خوزستان و آبادان ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بخاطر تلاش های مضاعف در حادثه ساختمان متروپل از بخش های درمانی بیمارستان نفت آبادان و محل حادثه ساختمان متروپل بازدید بعمل آوردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی ، حسن عسکری مسئول پیگیری های ویژه و هماهنگ کننده دفتر مدیرعامل  و مهدی محمودزاده رئیس روابط عمومی سازمان،از کارکنان بخاطر تلاش های وصف ناپذیر در حادثه ساختمان متروپل و دوران سخت کرونا تشکر و قدردانی کردند.همچنین  از کلیه بخش های درمانی بیمارستان نفت آبادان بازدید انجام شد و دیداری صمیمی  با کارکنان در جهت بررسی مسائل و مشکلات برگزار شد و دستور تسریع در برطرف نمودن موارد مطروحه را به مسئولین مربوطه ابلاغ و خواستار مرتفع نمودن آن در کوتاهترین زمان ممکن شدند. مهندس بیگدلی و هئیت همراه بازدیدی از روند بیمارستان جدید الاحداث نفت آبادان بعمل آوردند و در جریان کلیه امور مربوط به آن قرار گرفتند و اظهار داشتند با توجه به نیاز شهر و منطقه قول در تسریع پیگیری های لازم جهت تکمیل این بیمارستان دادند . در ادامه جلسه ای در هئیت رییسه با مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برای بررسی مشکلات منابع انسانی داشتند که به تجزیه و تحلیل تک تک مشکلات و کاستی ها پرداخته شد و قول در تسریع رفع مشکلات و پیگیری های آنها داده شد .همچنین دیداری با دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با حضور دکتر موالی زاده مدیر عملیات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران بهداری آبادان انجام شد که در این دیدار تاکید بر جلسات مستمر ماهانه بهداری و پالایشگاه و همچنین خدمات ارائه شده در بهداری نفت آبادان مورد ارزیابی قرار گرفت .

مدیر منابع انسانی و مسول پیگیری ها و هماهنگ کننده مدیر عامل و رییس روابط عمومی سازمان به نمایندگی از مدیر عامل جهت همدردی با مردم شریف  شهرستان آبادان بازدیدی از محل حادثه ساختمان متروپل داشتند و روند درمانی ارائه خدمات به مصدومین  گزارش داده شد . مهندس بیگدلی اظهار داشتند که این حادثه غم انگیز که بسیار برای ما ناراحت کننده بود  به دستوردکتر هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان از روز اول حادثه تا لحظه آخر با تمام توان در کنار مردم شریف شهرستان آبادان و مصدومین خواهیم بود . مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان داشتند که کلیه خدمات درمانی مصدومین حادثه دیده در بهداری نفت آبادان بصورت  رایگان انجام میشود و در حال حاضر کلیه مصدومین از بیمارستان مرخص شده اند .

حسن ختام این بازدیدها جمع بندی و برنامه ریزی جهت اجرایی کردن تصمیمات اخذ شده  در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با حضور دکتر بحرینی و مسئولین مربوطه در سالن کنفرانس انجام شد

 

بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 12
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 11
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 10
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 8
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 7
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 6
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 5
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 4
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 3
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 2
بازدید مهندس بیگدلی-محمودزاده 1


۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۵۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید