سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

پیام تبریک رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به مناسبت عید سعید غدیر خم

دکتر نصراله حسونی بحرینی ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با ارسال پیامی عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان دکتر حسونی بحرینی با ارسال پیامی ، عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت .
متن پیام به شرح زیر است :                 
بسمه تعالی                                 
    فرا رسیدن ١٨ ذی الحجه عید کمال دین و عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است و سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت و همچنین بر همکاران و زحمتکشان عرصه خدمت رسانی به بیماران عزیزخجسته باد .
غدیر وعدگاه، امتداد راه رسالت پیامبری و زمان اتمام حجت خداوندی است و آن گاه که دستان پیامبر بر دستان حضرت علی (ع) گره می خورد و او را بعد خود به عنوان وصی و جانشین معرفی می کند ابتدای راهی است برای پیروان حضرتش که هر سال در این روز مبارک بر عهد خود پای برجا تر بمانند و ندای تشیع علوی را بلندتر از همیشه سر دهند.
 غدیر، قرارگاه دل سپردن و آرام گرفتن است و در این عید بزرگ از خداوند سبحان، مسئلت داریم که تا همیشه قرارمان با مولایمان مستحکم تر و عشقمان به آن امام همام پا برجا تر باقی بماند. ضمن عرض تبریک  این عید بزرگ به همه شما عزیزان و آرزوی طول عمرحضرت آیت ا...خامنه ای ولی فقیه زمان،  از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین‌علی علیه السلام محسوب  فرماید.
۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۱:۳۲
تعداد بازدید : ۲۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید