سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱

اخبار

مراسم با شکوه جشن عید غدیر در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم جشنی با حضور مسئولین ،کارکنان در نمازخانه بیمارستان نفت امام خمینی (ره)برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم جشنی در روز یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ با حضور مسئولین ،کارکنان و مهمانان در نمازخانه بیمارستان نفت امام خمینی (ره)برگزار شد. حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی رییس ستاد اقامه نماز  با اشاره به اهمیت واقعه غدیر خم  این عید را روز اتحاد مسلمانان دانست و اظهار کرد: روز عید غدیر خم روز کامل شدن دین و روز رضایتمندی پروردگار است که به تمامی مسلمانان در سراسر جهان تعلق دارد و تنها مختص شیعیان نیست.

وی شخصیت امیرالمومنین(ع) را بهترین الگو برای تربیت جوانان در جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مسلمانان در راستای ایجاد وحدت و احیای جایگاه ولایت باید از واقعه غدیر خم درس گرفته و این واقعه گرانقدر را برای نسل امروز تشریح کنند.

این برنامه که از سوی پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی برگزار شد شامل برنامه های متنوعی بود که از جمله تقدیر از کارگر بازنشسته با تقدیم هدیه ، مداحی و ذکر مقام حضرت علی(ع)،گروه سرود، و چندین برنامه شاد نیز اجرا شد.

جلیل مطلبی پور مسئول پایگاه مقاومت بسیج بهداشت ودرمان افزود : با هدف احیای سنت حسنه اطعام غدیر به همت مسئولین و کارکنان خیر بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  200 پرس غذای گرم تهیه و  بین نیازمندان در شب عید غدیر توزیع گردید. 

خبر 1


عید غدیر 3
عید غدیر 2
عید غدیر 1

 


اردو جهادی 11
اردو جهادی 8
اردو جهادی 2

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰
تعداد بازدید : ۳۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید