سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶

اخبار

برگزاری دوره آموزشی اصول استقرار سیستم مدیریت HSE در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

دوره آموزشی در راستای استقرار سیستم مدیریت HSEدر بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در روز سه  شنبه مورخ 1401/10/20 دوره آموزشی با عنوان آموزش اصول استقرار سیستم مدیریت HSEدر سالن آموزش بیمارستان نفت امام خمینی (ره)  با حضوردکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداری و معاونین ,دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان و معاون ایشان, رییس تیم سلامت,مترون بیمارستان ، تمامی مسئولین بخش های درمانی,اداری ، پشتیبانی ، دکترمحمد مجتهدزاده رییس HSE  و تمامی کارشناسان HSE و ... برگزار گردید.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی حفظ و ارتقا سلامت کارکنان,به حداقل رساندن حوادث و آسیب به محیط زیست ، ارتقا کیفیت خدمات و بهینه سازی مصرف انرژی و به منظور  استقرار سیستم مدیریت HSE  در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان می باشد.

این دوره  با هماهنگی واحد HSE  و به سخنرانی مهندس حجت مقدم مسئول HSE بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار گردیدوبه مسایلی همچون اصول و ارکان تشکیل دهنده HSE, ساختار و اهداف استقرار این سیستم, تعهد مدیریت ارشد و نقش بسزای آن در استقرار و نگهداشت این مهم, هفت گام چرخه مدیریت HSE , منابع مورد نیاز سیستم مدیریت HSE و ... پرداخته شد.

در پایان  دکتر حسونی بحرینی با صحه بر اهمیت و نقش کارشناسان HSE در مجموعه, تعهد و همراهی همه جانبه خویش را در استقرار و نگهداشت سیستم مدیریت HSEاعلام نمودند.


دوره آموزشی HSE 5
دوره آموزشی HSE 4
دوره آموزشی HSE 3
دوره آموزشی HSE 1

۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۲۸
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید