سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۳

اخبار

پیام تبریک رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر

دکتر نصراله حسونی بحرینی با اشاره به فضایل حضرت فاطمه (س) و بهره گیری از معنویت وجود آن حضرت این روز فرخنده را تبریک گفت .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان دکتر نصراله حسونی بحرینی بمناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر پیامی صادر کرد . متن پیام به شرح ذیل می باشد :

 بسمه تعالی

با سلام واحترام

 بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت « حضرت فاطمه زهرا (س) » یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است. وجود مقدس زهرای مرضیه (س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

در حقیقت میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز مادر و بزرگداشت مقام زن را به همگان، به ویژه بانوان سرزمین ایران و  بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک و شاد باش می‌گویم و از خداوند بزرگ و منان سعادت و توفیقات روز افزون همۀ شما را آرزومندم.

۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید