سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان و بانوان ورزشکار بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان و کاروان ورزشی بانوان در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار گردید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در دی ماه 1401 بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان و کاروان ورزشی بانوان با حضور مسئولین و جمعی از کارکنان در سالن آموزش بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداری آبادان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت مقام مادر افزود: تقدیر و تشکر خالصانه از تلاش ها و زحمات بی دریغ و  ارج نهادن به مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند ، موجب ایجاد حس انگیزه در سایر کارکنان می گردد . ایشان با اشاره به جایگاه و اهمیت تکریم بازنشستگان بر حفظ شان و کرامت آن ها تاکید کرد. 

دکتر حسونی بحرینی در ادامه از تلاش های بانوان ورزشکار که موفق به کسب مقام های ارزشمند در مسابقات ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت شدند تقدیر و تشکر کرده و بر نقش زن و جایگاه والای آن در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تاکید نمود.

ایشان در پایان با ادای احترام به بازنشستگان و ورزشکاران و سایر کارکنان ، سلامت و توفیق روز افزون آن ها را از درگاه احدیت مسئلت داشت و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران نمودند.

در پایان مراسم با دعوت از رییس بهداری و معاونین و مسئولین با اهداء لوح از زحمات بازنشستگان و کاروان ورزشی بانوان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 16
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 14
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 13
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 11
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 9
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 8
جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 6

جشن بازنشستگان و ورزشکاران دی 1401 3

۳۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۳۹
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید