سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

نشست مدیران منابع انسانی شرکت های خدمات گیرنده با معاونین و جمعی از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

نشست مدیران منابع انسانی شرکت های خدمات گیرنده با معاونین و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با هدف افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش در بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در راستای رضایتمندی بیماران و پاسخگویی حداکثری در ارائه وظایف و خدمات ، جلسه ای با حضور مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و مدیران منابع انسانی شرکت های خدمات گیرنده  در روز یکشنبه مورخه1401/11/9 راس ساعت 10 در سالن کنفرانس هیئت رییسه بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم  و ادای احترام به سرود ملی آغاز شد و کلیپی از فعالیت های صورت گرفته در شش ماهه اخیر در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشته شد.

در ابتدای جلسه دکتریوسف بغلانیانی رییس روابط عمومی و مسئول بازرسی و شکایت ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدیران محترم منابع انسانی و حضار به معرفی مسئولین حاضر در جلسه پرداخت .

دکترمحمدرضا بستانی معاونت دارو ودرمان شرح کاملی از ارائه خدمات و به روز رسانی تجهیزات  در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان پرداخت و خواهان برگزاری مستمر این جلسات بصورت ماهیانه در جهت افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت و جمعیت تحت پوشش و رفع مسائل و مشکلات پیش رو بود و از ارائه خدمات بهداشت و درمان نفت آبادان در زمان کرونا به عنوان دومین بیمارستان پشتیبان با اختصاص بیش از 50 تخت و جذب کادر پرستاری جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران پرداخت.

علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیانی ضمن خیر مقدم و تشکر از توجه ویژه مدیران ، دیگر خدمات ارائه شده در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان را به شرح زیر بیان داشت :

v    راه اندازی  مخزن اکسیژن در جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونا

v    اختصاص درمانگاه ویژه به بیماران تنفسی

v    راه اندازی بخش ویژه جهت دریافت رمدسیور به بیماران

v    حضور 40 متخصص و 8 فوق تخصص

در زمینه تجهیزات پزشکی

v    سی تی اسکن فول امکانات

v    افزایش تخت های درمانی

v    خرید دو دستگاه دیالیز

v    خرید 5 یونیت دندانپزشکی

v     سونو گرافی فول امکانات در خوزستان

v    دستگاه اکو قلب

v    خرید تجهیزات اتاق عمل از جمله دریل و اره و...

v    خرید یک دستگاه اکو سونو پرتابل

v    دستگاه اسلیپ لامپ در جهت تشخیص بهتر چشم پزشکی

v    دستگاه OPG  

v    و...

مدیران منابع انسانی شرکت های خدمات گیرنده ضمن تشکر از  بهداری درارائه خدمات  زمان کرونا ، در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی هر چه بیشتر جمعیت تحت پوشش به بیان مشکلات پرداخته و مسئولین بهداشت و درمان ضمن ارائه توضیحات لازم با توجه به محدودیت های پیش رو ، در زمینه رفع مشکلات قابل حل در اسرع وقت قول مساعدت و پیگیری لازم داده شد .

 

درحسن ختام جلسه  بازدید از واحدها و بخش رادیولوژی بیمارستان نفت امام خمینی (ره)  و تجهیزات سی تی و سونو وopg   صورت گرفت .


جلسه مدیران منابع انسانی 11
جلسه مدیران منابع انسانی 10
جلسه مدیران منابع انسانی 9
جلسه مدیران منابع انسانی 8
جلسه مدیران منابع انسانی 7
جلسه مدیران منابع انسانی 6
جلسه مدیران منابع انسانی 5
جلسه مدیران منابع انسانی 4

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید