سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در آستانه ، ولادت امیرمومنان علی (ع) و روز مددکار

دکتر نصراله حسونی بحرینی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پیامی ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان متن پیام بدین شرح می باشد :
 

"بسم الله الرحمن الرحیم".

13 رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)،  که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به ، همکاران عزیز در بهداری آبادان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مددکاران بهداشت و درمان صنعت نفت بویژه مددکاران بهداری آبادان  ، روز مددکار را تبریک عرض نموده و برای ایشان امید، نشاط و توفیق تلاش برای حل مشکلات بیماران و کاهش آلام دردمندان را آرزومندم. انشالله همواره در  پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) باشیم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

دهه فجر و روز پدر 7

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۴
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید