سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷

اخبار

سفر مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شهرستان آبادان در سال 1402

دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس بیمارستان نفت امام خمینی(ره) آبادان با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه 1402، دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفر به استان خوزستان و شهرستان آبادان به همراه دکتر بهرام دهقان عضو اصلی هیئت مدیره سازمان ، دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و هیئت همراه از بیمارستان نفت امام خمینی(ره) بازدید نمودند.

افتتاحیه سی تی 1402 15


افتتاحیه سی تی 1402 14

افتتاحیه سی تی 1402 6

پس از بازدید مراسمی در سالن آموزش بیمارستان نفت آبادان با حضور حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان ، دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان ، دکتر جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر دکتر محفوظی نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر صالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مدیران و مسئولین شرکت های تابعه و شهرستان آبادان برگزار گردید . بعد از تلاوتی چند از کلام الله مجید و ادای احترام به سرود ملی ، عملکرد و آمارجمعیت تحت پوشش بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان به صورت کلیپ ارائه گردید.


افتتاحیه سی تی 1402 8
افتتاحیه سی تی 1402 4

در ادامه دکتر حسونی بحرینی ضمن خوش آمد گویی و تشکر از مدیر عامل سازمان و هیئت همراه ، تلاش و پیگیری مسئولین و مدیران شهرستان آبادان را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف آبادان ارج نهاده و بیان داشت : مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با تمام سختی ها و کمبود امکانات توانست به بالغ بر 20 هزار نفر جمعیت تحت پوشش  خدمات درمانی و بهداشتی مطلوبی را ارائه دهد و در راستای مسئولیت های انسانی و اجتماعی در سال 1401 با برگزاری 10 اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار خدمات درمانی و دارویی بصورت رایگان ارائه دهد  .

وی ضمن قدردانی از حمایت ویژه مدیرعامل سازمان در خرید تجهیزات پیشرفته با بهترین برندهای روز دنیا و اختصاص بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار  در سال گذشته از نصب و راه اندازی دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس ، دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی ، سونوگرافی، OPG ، تجهیزات اتاق عمل جهت انجام اعمال جراحی چشم و ارتوپدی ، دستگاه‌های دیالیز و ... در راستای خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی مردم شریف آبادان گزارشی ارائه نمود.

 افتتاحیه  2

دکتر سید مهدی هاشمی در بازدید از بیمارستان در حال تاسیس نفت آبادان و بررسی روند پیشرفت اجرایی آن ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، نمایندگان مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان  و مدیران و مسئولین شرکت های تابعه گفت: همت ، تلاش و پیگیری همه جانبه تیم اجرایی در  پروژه بیمارستان در حال تاسیس طی سال گذشته از اقدامات بسیار موثر در جهت پیشرفت امور اجرایی و ساختمانی بوده و در تلاشیم تا با تکمیل پروژه و بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت در آبادان گام مهمی در جهت ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین برداریم. اختصاص اعتبارات مناسب به مناطق عملیاتی و خرید تجهیزات پزشکی همچنان در سالجاری ادامه خواهد یافت .

دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان اظهار داشت : ارائه خدمات درمانی مطلوب و تجهیرات پزشکی پیشرفته و به روز رسانی تجهیزات فرسوده ، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در فیلدهای مختلف جهت کاهش و رفع مشکلات درمانی و ارتقاء سطح درمان از مواردی است که کارکنان و جمعیت تحت پوشش خواستار آن بوده و عدم وجود این شرایط موجبات نارضایتی ایجاد کرده است که انشالله با نگاه ویژه به مناطق محروم این مشکلات قابل حل می باشد.

افتتاحیه  1

دکتر جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از مدیر عامل سازمان و هیئت همراه بیان داشت :  با توجه به کمبود امکانات درمانی که در شهرستان آبادان وجود دارد خرید این تجهیزات کمک شایانی در جهت رفع این مشکلات می باشد. وی خواستار توجه بیشتربه شهرستان آبادان به عنوان قطب مناطق نفت خیز شدند. ارتقاء سطح درمانی و تجهیزات پزشکی که در شان مردم همیشه در صحنه و شریف آبادان می باشد. 

افتتاح دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس و سونو گرافی فول امکانات در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان 

دستگاه سی تی اسکن زیمنس با قابلیت انجام اسکن های سه بعدی تمام بدن و قلب با کیفیت تصویر بالا که می تواند هر آناتومی را با وضوح همسانگردبا یک نفس اسکن کند، دستگاه سونو گرافی GE با قابلیت تصویربرداری زنده که تصاویر را با رزولوشن و کنتراست بالا ارائه دهد که با تلاش و همت کارکنان پشتیبانی خریداری ، نصب و راه اندازی شد و دیگر تجهیزات خریداری شده با حضور مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت ، مدیران ، مسئولین شهرستان آبادان افتتاح و به بهربرداری رسید . 



افتتاحیه سی تی 1402 12
افتتاحیه سی تی 1402 11
افتتاحیه سی تی 1402 5
افتتاحیه سی تی 1402 21

افتتاحیه سی تی 1402 18
افتتاحیه سی تی 1402 13

 

افتتاحیه سی تی 1402 24

 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۱۳
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۳۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید