سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۶

اخبار

دیدار رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با رییس دادگستری شهرستان آبادان

صبح روز چهارشنبه هشتم تیرماه سالجاری و همزمان با هفته قوه قضاییه و سالگرد شهادت شهید بهشتی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و هیئت همراه با رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از مسولین دادگستری آبادان دیدار کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ، دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان به  همراه  جمعی از معاونین بهداری با حضور در دادگستری آبادان ضمن دیدار با نعمت الله روشن روا رییس دادگستری ، حمید مرانی پور دادستان و جمعی از مسولین دادگستری آبادان  ، هفته قوه قضاییه را به ایشان و مجموعه دادگستری تبریک گفتند.
در این دیدار دکتر حسونی بحرینی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه ،یاد و خاطره شهید آیت ا... دکتر بهشتی و ۷۲ تن ازیاران ایشان را گرامی داشت،  واز زحمات وحمایت های رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب در جهت رفع مشکلات  بهداشتی مردم و تعامل نزدیک با بهداری آبادان در حوزه سلامت قدردانی کردند.
نعمت الله روشن روا ضمن خوشآمدگویی گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نقش مهمی در سلامت مردم منطقه دارد . در این دیدار رییس دادگستری با تشکر از همکاری های خوب بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با دادگستری و همچنین تلاش های جهادی کارکنان بهداری در دوران همه گیری ویروس کرونا گفت: بدون شک زحمات جهادگونه مدافعان سلامت که به مثابه ایثار و فداکاری های جهادگران در هشت سال دفاع مقدس است؛ جبران ناپذیر است.


دادگستری 5
دادگستری 4
دادگستری 3
دادگستری 2
دادگستری 1

 

۱۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۲۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید