سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱

اخبار

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه برپایی نمایشگاه و تجلیل از خانواده های معظم شهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج و با همکاری روابط عمومی در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان؛ ؛ بمناسبت  هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مراسم متعددی در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار گردید :

 نمایشگاه عکس های دفاع مقدس که یادآور سال هایی نه چندان دور از پایمردی و عزت در جنگ بود و شبیه سازی صحنه های جنگ در محل پلی کلینیک تخصصی دایر گردیدکه مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت. 

بسیج 29

بسیج 30


بسیج 2
بسیج 1

بسیج 20

 گروه جهادی پزشکی در راستای محرومیت زدایی و به منظور ارائه خدمات بهداشتی _ درمانی و دارویی رایگان به ساکنین منطقه محروم و کم برخوردار جزیره شادمان اعزام شدند.

در این تیم پزشکی اعزامی: پزشک عمومی ، متخصص مغز و اعصاب،کارشناس مامایی، پرستاری، پزشکیاری و تکنسین دارویی حضور داشتند. 


بسیج 28
بسیج 27
بسیج 26
بسیج 25
بسیج 24
بسیج 22

  مراسمی در نمازخانه بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور مسئولین و کارکنان بعد از اقامه نماز وحدت برگزار گردید. که در ابتدای برنامه بعد از تلاوتی چند از کلام الله مجید حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی ، با اشاره به عملیات ذوالفقار در بیانات خود یاد و خاطره رشادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت. در ادامه توسط رزمنده بسیجی عزت اله نصاری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس از حضور در عملیات جبهه های جنگ  روایتگری شد.

 شایان ذکر است: در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدا، کارکنان ایثارگر اردوهای جهادی با تهیه هدایایی به همت پایگاه مقاومت بسیج ، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بسیج 6


بسیج 5
بسیج 3


بسیج 12
بسیج 11
بسیج 10
بسیج 9
بسیج 8
بسیج 7

با امید به اینکه خداوند به همه ما توفیق دهد که باعملکرد درست ، جانفشانی و ایثارگری آن قهرمانان را پاس بداریم .

 


۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۴
تعداد بازدید : ۲۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید