سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱

اخبار

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان

بیمارستان نفت امام خمینی (ره) آبادان به عنوان یکی از شعب ثابت اخذ رای میزبان ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان بود.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، این انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷صبح الی 20:30 روز جمعه ۷مهرماه برای تعیین هیات مدیره نظام پرستاری آبادان برگزار شد که بیمارستان نفت امام خمینی (ره) یکی از شش شعبه ثابت اخذ رای بود. 

در حوزه انتخابیه آبادان ، هر فرد واجد شرایط ، مجاز به رای به 7 نفر در گروه پرستاری و 1 نفر در گروه بهیاری و 1 نفر از گروه هوشبری و اتاق عمل بود. از 29 نفر کاندید در این دوره  هیات مدیره نظام پرستاری آبادان  6 نفر از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان حضور داشتند.

آزیتا بهداروندان رییس خدمات پرستاری و مامایی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و عضو هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات بیان داشت :برگزاری رقابت با شور و انگیزه فراوان و همچنین انتخابات در فضایی سالم و دوستانه از اهداف اصلی این بهداری می باشد تا همکاران بتوانند به دور از تنش و در جوی آرام ، انتخاب های آگاهانه ای را در راستای ارتقا حرفه پرستاری و رفع چالش ها و دغدغه های پرستاران دنبال نمایند. پرستاران به منظور شرکت در انتخابات ملزم به داشتن و ارائه کارت نظام پرستاری بوده و در صورت عدم ارائه کارت ، امکان اخذ رای مقدور نبوده و این یکی از دلایل عدم مشارکت حداکثری و موردانتظار در این مرکز اعلام گردید. از 141 همکار واجد شرایط در این بهداری 77 نفر از همکاران موفق به شرکت در انتخابات شدند. (مشارکت 55 درصدی )

در نهایت بعد از شمارش آرا، در آبادان کوروش نادری، جاوید فاضل‌نژاد، معصومه عبدوی، مریم شریفی، الهام اسماعیل‌زاده، منیره چاروسایی، مریم بنیادی از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، مجتبی باشعیان و هادی فیوضی به عنوان اعضای اصلی و جمیله دریس، فاطمه هوشنگ‌پور و مریم عیدانی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

    


بسیج 19
بسیج 18
بسیج 17
بسیج 16
بسیج 15
بسیج 14
بسیج 13

۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید