سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۸

اخبار

مراسم جشن روز پرستار در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

جشن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار به همت شرکت پالایش نفت آبادان در سالن مجتمع فرهنگی گلستان برگزار گردید و از پرستاران نمونه و کادر درمان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان تجلیل شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، این مراسم به همت و با همکاری شرکت پالایش نفت آبادان و بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  روز چهارشنبه 2 آذر سالجاری در محل سالن مجتمع فرهنگی گلستان برگزار شد.

دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان ،مهندس شری زاده رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت ، دکترمحمد صالحی بهبهانی معاونت درمان  دانشگاه علوم پزشکی،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی مسئول ستاد اقامه نماز و امام جماعت بهداری از میهمانان ویژه این مراسم بودند که هر یک با حضور در جایگاه  سخنرانی این روز را به پرستاران تبریک گفتند.

در سال جاری مریم بنیادی به عنوان پرستار نمونه کشوری توسط سازمان نظام پرستاری انتخاب گردید،4 نفر از پرستاران به عنوان پرستار برگزیده به دانشگاه علوم پزشکی آبادان و 17 نفر از پرستاران نمونه به ستاد سازمان معرفی شدند که در این مراسم نیز از آنها با اهداء لوح و گل تقدیر و تشکر گردید.

دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداری آبادان ضمن خیر مقدم به مسئولین و میهمانان، میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستاررا تبریک گفته و با اشاره به ویژگی های پرستار کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: در طول سال های تعدی به حقوق بشر به ویژه در کشور ما، آن هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، مصادیق فراوانی از پرستاران را مشاهده کردیم که با اقتدا به آن حضرت از خود صبر، استقامت و از خود گذشتگی نشان دادند که مایه مباهات کشور است.

 در ادامه بیان داشت: مردم غیوروداغدیده فلسطین که نامشان در تاریخ بامقاومت نوشته شده و  بدون شک مردم غزه یکی از مظلوم‌ترین انسان‌های جهان بوده که همیشه درگیر جنگ و ناامنی بودند و در حمله به بیمارستان مظلوم‌تر پرستارانی بودند که در این شرایط جنگی و ناامنی سعی می‌کردند به مردم کمک کنند و این مظلومیت مردم فلسطین و همچنین مقاومت قهرمانانه آن ها در ذهن ها باقی خواهد ماند.

وی با تقدیر از خدمات‌دهی پرستاران و کارکنان و کادر درمان در ارائه خدمات به بیماران و کسب رتبه درجه یک بیمارستان در ارزیابی استانداردهای اعتبار بخشی وزارت بهداشت در سال 1402 اضافه کرد: پرستاران و کادر درمان در این عرصه با ایثارگری خدمات کم‌نظیری را ارائه کردند که قابل ستایش است و امیدواریم باز هم شاهد ارتقای وضعیت کنونی باشیم .

دکتر حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در سخنان خود با اشاره به شان و منزلت حرفه پرستاری از پرستاران بهداری آبادان قدردانی کرد و افزود: پرستاری هنری متعالی و فراتر از شغل یا تخصص است که در آن پرستار، آلام بیمار را مرهم می‌دهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را بهبود می‌بخشدو این موهبتی است از سوی خداوند که آن را در فطرت مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته است .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) افزود: کادر پرستاری و درمان ثابت کردند در روزهای سخت در سخت ترین شرایط خواهران و برادران ایمانی هستند که مثل روزهای دفاع مقدس از کشور دفاع می کنند و همچنین با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع را محکوم کرد.

دکتر صالحی بهبهانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سلامت بویژه شهدای پرستار، فرا رسیدن روز پرستار را خدمت همکاران پرستار، دانشجویان، و گروه پرستاری تبریک گفت و حرفه یا رشته پرستاری را حرفه بسیارمقدسی دانست که  این رشته هم به علم، تجربه،  مهارت و هم به اخلاق،عطوفت ومهربانی مزین است.

در بخش هایی از  این مراسم موسیقی زنده و نمایش طنز اجرا شد و در پایان نیز با اهدای لوح و جوایز از پرستاران نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تجلیل به عمل آمد. این مراسم با اجرای خوب مجری محبوب معماری و تیم همراه پر از لحظات شاد و مفرح برای همکاران بود و در پایان از شرکت کنندگان در جشن با سرو غذا پذیرایی شد.

جشن روز پرستار1402 24

 

جشن روز پرستار1402 22

جشن روز پرستار1402 17



جشن روز پرستار1402 10

جشن روز پرستار1402 8
جشن روز پرستار1402 7
جشن روز پرستار1402 5
جشن روز پرستار1402 3
جشن روز پرستار1402 2
جشن روز پرستار1402 19
جشن روز پرستار1402 16
 
جشن روز پرستار1402 14
جشن روز پرستار1402 13
 
جشن روز پرستار1402 11

۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۲۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید