سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۶

اخبار

گرامی داشت هفته بسیج در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با شرکت در پویش سراسری همدلی با شعار «بسیج مردم برای اهدای خون» به مناسبت هفته بسیج با اهدای خون حمایت خود را از بیماران نشان می‌دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، جلیل مطلبی پور رییس پایگاه مقاومت بسیج فرا رسیدن هفته بسیج را بر خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران بسیجی، این رادمردان ایمان تبریک گفته و بیان داشت:

   هفته بسیج از ۲۹ آبان الی 5 آذر با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز گردید و در این هفته برنامه های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیج و معرفی کارکنان بسیجی و فعالیت های آن تدارک دیده و اجرا شد .

در آغازهفته بسیج با همکاری سازمان انتقال خون و استقرار پایگاه در بیمارستان نفت امام خمینی (ره) کارکنان بهداری و مراجعین در یک اقدامی خداپسندانه و خودجوش با مراجعه به کلینیک ، خون خود را به بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

اعزام اکیپ پزشکی شامل متخصص مغز و اعصاب ، پزشک عمومی ، پرستار سلامت خانواده ، کارشناس مامایی و توزیع رایگان دارو در منطقه کم برخوردار روستای سادات ،برپایی ایستگاه صلواتی در پلی کلینیک تخصصی ،برگزاری مراسم جشن وتقدیر

ازفرزندان شهید و ایثارگرشاغل در بهداری آبادان ، تقدیر و تشکر از پرستاران بسیجی با اهداء لوح در جشن روز پرستار از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته بسیج می باشد .

 

مراسم هفته بسیج1402 10

مراسم هفته بسیج1402 2
مراسم هفته بسیج1402 1

اردوی جهادی هفته بسیج 7

اردوی جهادی هفته بسیج 6

اردوی جهادی هفته بسیج 5

اردوی جهادی هفته بسیج 4
اردوی جهادی هفته بسیج 3

بسیج

بسیج2 1
اردوی جهادی هفته بسیج 2
بسیج2 6

بسیج2 5

اردوی جهادی هفته بسیج 1
بسیج2 7
بسیج2 4
بسیج2 3

بسیج2 2

۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰
تعداد بازدید : ۲۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید