سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۶

اخبار

گفتگو با کارمند نمونه درون دستگاهی صنعت نفت در سال 1401

عاطفه بنیادی از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی نفت ایران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پی انتخاب عاطفه بنیادی به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی نفت ایران مصاحبه ای با ایشان صورت پذیرفت.

نامش عاطفه بنیادی است و در حال حاضر به عنوان مسئول نظارت بر درمان و اعتباربخشی ، مسئول اجرایی برنامه ریزی منطقه مشغول به خدمت می باشد . او کارشناس پرستاری و کارشناس ارشد مدیریت فارغ التحصیل از دانشگاه نفت می باشد که با بیش از 22 سال سابقه کار در مناطق جنوب مشغول به خدمت است . از سوابق کاری وی می توان به پرستاری ، سرپرستار ، سوپروایزر بالینی ، مسئول اجرایی کمیته های بیمارستانی و اعتباربخشی را نام برد.

باسلام و عرض ادب و تبریک بخاطر کسب عنوان کارمند نمونه شرکت ملی نفت ایران ، لطفا  بگویید.

- چه اهدافی را برای کارتان دنبال می کنید؟

تعالی بخشیدن به خدمات سازمان و تلاش در دستیابی به اهداف کلان مجموعه در مسیر توسعه پایدار بر پایه شرح وظایفی که سازمان در سمت های مختلف به اینجانب ابلاغ نموده را می توان به عنوان اصلی ترین هدف نام برد و رسیدن به این هدف محقق نخواهد گردید مگر در گرو کار تیمی و ارتباط موثر اعضای سازمان در کنار یکدیگر.

این مسئله مهمترین کاری بوده که بنده در طول سال های کاری خود الگو و سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده و تمام تلاشم در طی این دوران کسب دانش و ارتقاء مهارت های لازم روز برای ارائه خدماتی متناسب با انتظارات و در شان مشتریان این مجموعه که جمعیت شریف صنعت نفت و همچنین مراجعین بومی منطقه بوده ، می باشد . 

 

-فکرمی کنید دلیل این انتخاب بر چه اساس بوده است؟

دلیل این انتخاب با توجه به شاخص های تعریف شده و کسب امتیازات لازم  است و گرنه از دید من تمام کسانی که با تعهد و اخلاق حرفه ای با وجود محدودیت های موجود در سازمان ها مشغول به خدمت هستند ، نمونه اند . من همیشه تمام فکر و تلاشم این بود که به گونه ای کار کنم که مجموعه ای که من در آن جا مشغول به کار هستم دارای مزیت رقابتی نسبت به سایرمراکز مشابه در منطقه بوده وجمعیت تحت پوشش با فراغ بال و با اعتماد کامل به این مجموعه ، این مرکز را به عنوان اولین انتخاب خود در زمینه دریافت خدمات سلامت در نظر داشته باشند .

  مهم ترین رکن برای کارمند خوب بودن، داشتن تخصص همراه با تعهد است.

- به عنوان کلام آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید؟

 از کلیه مدیران، مسئولین و کلیه همکارانی که بنده را در طول دوران کاری در مسیر یادگیری و ارتقاء همواره یاری نموده و همچنین به من اعتماد داشته اند بسیار سپاسگزارم .  

توجه به تلاش و کوشش منابع انسانی سازمان و برنامه ریزی در زمینه ارتقای کیفیت کاری آن ها مزیت رقابتی هر سازمان بوده و توجه به تربیت نیروهای انسانی توانمند ، متخصص و متعهد در سازمان ها می تواند منجر به ایجاد یک سازمان پیشرو گردد. توصیه بنده به سازمان ها این است که برای سرمایه های انسانی خود تجربیات خوب خلق نمایند ، چرا که با این کار آن ها برای ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان کسب و کار خواهند جنگید و خلاقیت و نوآوری خواهند نمود . آن گاه سازمان به یکی از کلیدهای مهم موفقیت خود دست خواهد یافت .

 

با تشکر توفیقات روز افزون شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم .

خانم بنیادی 3

۲۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۴۲
تعداد بازدید : ۲۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید