سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸

اخبار

تکریم ارباب رجوع و ارتقاء رضایتمندی در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

شورای معاونین با دستور کار بررسی چالش های منطقه در خصوص افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و ارائه راهکارهای لازم تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان؛ کمیته شورای معاونین روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی و معاونین بهداشت و درمان آبادان، با محوریت روابط عمومی و دستور کار تکریم ارباب رجوع به بررسی چالش های مرتبط با رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و کارکنان شاغل در آن بهداشت و درمان پرداخت. پر واضح است که یکی از شاخص های سنجش کارآمدی و رشد و توسعه از جمله در بخش بهداشت و درمان، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی است؛ که برای ارتقای آن، طرح تکریم ارباب رجوع اجرا شده است. مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در کار مراجعان، چگونگی برخورد با آنها و اطلاع رسانی مناسب، از جمله اهداف "نقش طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری و درمانی" ، از مهمترین عواملی هستند که باعث دگرگونی اوضاع اداری می شوند. در کمیته تشکیل شده  بنا شد معاونین ضمن بررسی واحدهای زیر مجموعه به ارائه راهکارهای کاربردی در زمینه اصلاح و بازنگری فرآیند های جاری و بسترسازی لازم در راستای افزایش رضایتمندی، اقدام نموده و در کمیته آتی مؤثرین پیشنهادات جهت بهره برداری در نظر گرفته شود.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۰
تعداد بازدید : ۱۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید