سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۵

اخبار

حضور پرشور کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نیز همچون سایر اقشار جامعه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان؛  یازده  اسفند سال جاری در اولین  ساعات شروع زمان رای گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین   دوره  خبرگان رهبری ، دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان همراه خانواده و کارکنان  مجموعه در حوزه رأی گیری مستقر در بهداشت و درمان آبادان حضور به هم رسانده و با شرکت در انتخابات بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند. 

حسونی بحرنی در حاشیه حضور در محل اخذ رای به نقل از مقام معظم رهبری گفت: حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی بارزترین مظهر حضور مردمی است و این پشتوانه انقلاب و کشور است.

·    "  انتخابات پیشِ رو عرصه مهم دیگری برای جهاد تبیین است، برخی می‌خواهند انتخابات و حضور مردم که اثبات تحقق مردم‌سالاری دینی است ضعیف و نامناسب باشد تا حرف و ایده امام بزرگوار و وعده الهی دروغ درآید که در مقابل این حرکت خصمانه، مجاهدان تبیین باید با بیان حقایق بایستند و به وظیفه خود عمل کنند."

  مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)


انتخابات1402... 7

انتخابات1402... 5
انتخابات1402... 4

انتخابات1402... 2

 

 

 

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۴۴
تعداد بازدید : ۱۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید