سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۱

اخبار

بازدید دکتر یاوری مشاور مدیر عامل و معاونت سلامت سازمان و اهداء پیام تقدیر مدیر عامل سازمان از کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان به دکتر بحرینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی واحدخبر روابط عمومی – دکتر یاوری مشاور مدیر عامل سازمان و معاونت سلامت سازمان و هیئت همراه از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بازدید کردند.

این سفرحامل پیام تقدیرمدیر عامل سازمان از تلاش تمام اقشارشاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بود که به اخذ گواهینامه درجه اعتباربخشی کشوری منجرشد  و همچنین پیرو پیگیری های بسیار موثر ایشان درحل مشکلات کارکنان و کمبود های موجود در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان صورت گرفت. جلسات تشکیل شده منجر به اتخاذ تصمیماتی جهت پیشرفت و بهبود خدمات رسانی در حوزه این بهداشت ودرمان شد از جمله عقد تفاهم نامه با شرکت راسپینا درباره تسریع روند استقرار HIS بیمارستانی بصورت عملی و موافقت با تجهیز و رفع نیازهای سخت افزاری جهت این امربا حضور کارشناسان انفورماتیک سازمان. همچنین در آینده شاهد نمود نتایج خوب تصمیمات اتخاذ شده در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و بویژه بحث نیروی انسانی خواهیم بود.در این جلسه تاکید شد که اینگونه بازدیدهای میدانی از سوی ستاد سازمان استمرار یابد.

در همایشی که بمنظور اهداء پیام تقدیر مدیر عامل سازمان با حضور جمعی از کارکنان بهداشت ودرمان آبادان تشکیل شد دکتر یاوری با توجه به نگاه ویژه دکتر سمیع مدیر عامل سازمان به بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، مشارکت هر چه بیشتر نیروها را جهت ارتقاء بیش ازپیش شاخص های بهداشتی و درمانی خواستار شدند.لازم به توضیح است اهداء تقدیرنامه موجب شعف وشادی کارکنان حاضر درهمایش شد بطوری که دکتر را با کف زدن های ممتد تشویق کردند.

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۸:۰۸
تعداد بازدید : ۹۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید