سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۱

اخبار

برگزاری نشست مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و مدیران منابع انسانی شرکت پالایش نفت آبادان

برگزاری این جلسات وتلاش برای رفع مشکلات موجب حسن تفاهم و ارتقاء رضایتمندی کارکنان بخش تولید می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان – در این جلسه، ابتدا آقای دکتر بستانی رییس خدمات درمانی و دارویی (درمان غیر مستقیم و محاسبات) به مهمانان خوش آمدگفت وبا اشاره به مشترکات موجود، توضیحاتی در خصوص قوانین ومقررات درمان مستقیم و غیر مستقیم، روند ارجاع و اعزام بیماران به اهواز و آبادان و... ارائه کرد. در ادامه دکتر شریفی، مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت آبادان با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه، لزوم حفظ وارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان تولید و تأثیر آن بر چرخه تولید را اصلی مهم دانسته وباتاکیدبر این مهم ،اظهار امیدواری کردکه خروجی های حاصل از اینگونه جلسات وگردهمایی ها به حسن تفاهم ورفع مشکلات بینجامد و ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان را بهمراه داشته باشد. حاج محمد حیدری مقطوعی رییس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نیز ضمن خیر مقدم عنوان نمودکه با توجه به مشترک بودن وزارتخانه و مرجع قانون و قانونگذار، اظهار داشت که بسیاری از مسائل قابل پاسخگویی است و نیز در رابطه با درمان مستقیم و غیر مستقیم آنچه که توسط قانونگذار تعیین می شود لازم الاجرا است. دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان امام خمینی ره گفت: با توجه به وضعیت کمبود رادیولوژیست در سطح کشور و استان؛ و جهت تسریع در گزارش دهی ماموگرافی بانوان قراردادی با دکتر بیگ پوریان نیز منعقد شده است و همچنین در خصوص کلینیک های قلب وروند نوبتدهی گزارشی توسط وی به حاضرین در جلسه ارائه شد و نیز به این نکته اشاره کردکه یک متخصص قلب و یک متخصص نورولوژی برای ارتقاء رضایت شاغلین استخدام شده است.دکتر سید محمد مجتهدزاده رییس طب صنعتی وبهداشت عمومی و HSE  مسایل ارائه شده در صبحگاهی پالایشگاه را یادآور شد واظهار امیدواری کرد که مسایل ومشکلات موجود درچارچوب مقررات قابل حل می باشد.

مهم ترین مسایل مطرح شده در جلسه:

  1. تداوم برگزاری جلسات برای ایجاد هماهنگی بیشتر وهمسویی تلاش ها برای حل مشکلات وارتقاء رضایتمندی

  2. نحوه پرداخت هزینه های درمانی و طولانی بودن زمان محاسبه هزینه ها: گزارش اجمالی از وضعیت پرداخت هزینه ها داده شد ومشکل اصلی عدم دسترسی واحد محاسبات بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان به PR کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان است.

  3. عدم پرداخت هزینه داروهای خارجی: کلیه پرداخت ها بر اساس فارماکوپه بوده وخارج از این امکانپذیر نمی باشد.

  4. تعیین وضعیت و لزوم قرارداد با بخش سوختگی بیمارستان طالقانی: با توجه به وجود این ریسک فاکتور، این موضوع در بهداشت ودرمان در دست بررسی می باشد.

  5. افزایش تعداد داروخانه های طرف قرارداد: تعداد داروخانه های طرف قرارداد به 2 عدد افزایش یافته است.

  6. عدم ارائه خدمات درمانی به فرزندان کارمندان اناث و عدم امکان ارائه خدمات درمانی به فرزندان آنان: این موضوع بایستی در تدوین ومقررات بررسی شده و پس از تاییدوتعیین سرانه پرداخت، حق استفاده خواهند داشت.

  7. طولانی بودن نوبت برخی از کلینیک ها (قلب/ دکتر باقری): تعداد 4 پزشک قلب وجود دارد که 3 پزشک نویتهای بروز دارند وفقط 1 پزشک است که بعلت وجود متقاضی های زیاد نوبتهای دو ماهه دارد.

  8. عدم پرداخت هزینه های برخی بیماری های خاص و سی تی اسکن وام آر آی: کلیه بیماران برای انجام این پروسه ها بایستی مراحل ارجاع واعزام را بگذرانند وبا تایید بیمارستان به 3مرکز طرف قرارداد مراجعه کنند.بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بر اساس مقررات موجود کسانی که این روند را طی نکنند نمی تواند

  9. پرداخت نشدن هزینه های دندانپزشکی: با توجه به امکان انجام بسیاری از پروسه های دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، فقط هزینه های پروسیجرهایی که دندانپزشکی به خارج از مرکز ارجاع دهد، طبق تعرفه های موجود قابل پرداخت است.

  10. گزارش به موقع اسامی پرسنل بازنشسته در راستای تخلیه به موقع منازل سازمانی: رییس امور کارکنان توضیحات لازم را مبنی بر انجام بموقع این امر داد.

  11. طرح درمان غیر مستقیم : دکتر بستانی توضیحات مبسوطی را در رابطه با درمان غیر مستقیم وچگونگی استفاده از آن را ارائه کرد.

  12. اطلاع رسانی کنسل شدن کلینیک ها: این امر از طریق نرم افزار HIS انجام می شود.

  13. مستثنی بودن شاغلین از نظر نوبت دهی: برای تسریع در امر نوبتدهی به کارکنان یک پزشک قلب وکلینیک اکو وتست ورزش مخصوص شاغلین راه اندازی شده وهمچنین یک پزشک نورولوژی به پزشکان متخصص افزوده شده است.

        این جلسه مصوباتی نیز داشت :

  14.  ایجاد امکان دسترسی واحدمحاسبات به PR کارکنان شرکت پالایش: جهت تسریع در امر پرداخت هزینه های درمانی، به کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان: مصوب گردید توسط مدیریت منابع انسانی پالایشگاه پس از هماهنگی لازم نامه ای از سوی شرکت پالایش نفت آبادان، به بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برای دسترسی به PR کارکنان آن شرکت و ایجاد امکان پرداخت سریعتر هزینه ها میسر گردد.ب

  15. رگزاری منظم جلسات: مصوب گردید که این جلسات برای ایجاد هماهنگی بیشتر وحسن تفاهم هر دو ماه یکبار در سطح مدیران و رؤسا برگزار گردد.

  16.  برگزاری کمیته مشترک به صورت ماهانه: مصوب گردید کمیته مشترک ماهانه بطور منظم برگزار گردد.

جلسه باپالایشگاه2
جلسه باپالایشگاه

۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۰۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید