سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

بازدید جمعی ازکارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان از مناطق عملیاتی شلمچه بمناسبت هفته دفاع مقدس

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با بیان گوشه هایی از خاطرات جنگ تحمیلی به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای گمنام ،به مقام شامخ شهدا اشاره کرد و به لزوم تعهد و مسئولیت سنگین ما در حفظ ارزش ها و دستاوردهای آنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- بمناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های گوناگونی با هماهنگی پایگاه بسیج و روابط عمومی و شورای فرهنگی در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برگزارشد.با برگزاری این برنامه ها یادوخاطره شهدای 8سال دفاع مقدس گرامی داشته شد،از جمله این برنامه ها نصب بنر، سخنرانی امام جماعت مرکز در روز 3شنبه هنگام برگزاری نماز وحدت، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مراجعین بمناسبت 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان، قرائت زیارت عاشورا در اردوی نیمروزه بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه.
دفاع11
دفاع8
 
جمعی از کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان باغبارروبی و عطرافشانی آرامگاه شهدای گمنام در آن منطقه و شهدای گمنام آرمیده در موزه دفاع مقدس صنعت نفت آبادان، یاد و خاطره 8سال گذشت و فداکاری و ایثار دلیر مردان این مرز و بوم را گرامی داشتند. در این اردوی زیارتی دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی مرکز حضور داشتند.
دفاع9
دفاع5
دفاع2

 رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با بیان گوشه هایی از خاطرات جنگ تحمیلی به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای گمنام ،با اشاره به مقام شامخ شهدا به تعهد و مسئولیت سنگین ما در حفظ ارزش ها و دستاوردهای آنان تاکید کرد و گفت: این مکان جای بسیار مقدسی است.جایی است که خون عزیزترین فرزندان این مرزوبوم در آن ریخته شده است. پس بر ماست که احترام آنها و اینگونه اماکن مقدس را بجای آوریم.


فاع10
دفاع3
دفاع1

 

۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
تعداد بازدید : ۸۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید