سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹

اخبار

نشست مشترک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با روسای کانون و صندوق بازنشستگی صنعت نفت

این نشست برای هماهنگی بیشتر و پیگیری مشکلات بازنشستگان در امربهداشت ودرمان و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - جلسه هم اندیشی رییس و مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و روسای کانون و صندوق بازنشستگی در محل هیئت رییسه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن خیرمقدم گفت: این جلسه برای ارتباط بیشتر، اطلاع رسانی تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی در بازنشستگان در پیشگیری از بیماری کرونا و پیگیری حل مشکلات و مسایل بیان شده از سوی این عزیزان است.

منصور یوسفی راد رییس صندوق بازنشستگی آبادان با تشکر از برگزاری جلسه گفت: بیشتر مشکلات مربوط به دارو و داروخانه طرف قرارداد است و مسئله ای که برای همه ما وجود دارد بحث رضایتمندی و ارتقا سطح آن است.نبود بعضی از داروها،شناسایی بیمار در داروخانه طرف قرارداد، وجود برخی ناهماهنگی ها در مراکز درمانی طرف قرارداد مهمترین مشکلات بیان شده از سوی خدمات گیرندگان است.برخی از مراجعین هم در سامانه پذیرش شناسایی نمی شوند.

مهندس غلامعلی میرافضل نایب رییس کانون بازنشستگی نیز با تقدیر از تشکیل جلسه مشترک گفت: بایید مسایل مطرح شده از سوی همکاران صندوق به موارد تلاش برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلای عزیزان بازنشسته به کرونا و همچنین برای کاهش تردد آنان در محیط خارج از منزل کانون از اسفند ماه تعطیل شده و هفته 4 ساعت در 2 روز مختلف، برای پاسخگویی به مشکلات فوری آنان باز می شود. تقاضای ما اینست که اگر بتوانیم راهکاری برای دریافت داروی غیرحضوری برای 3 ماه آینده پیدا کنیم کمک موثری به آنان خواهیم کرد.

در ادامه مهندس محمد فروزنده رییس کانون بازنشستگی به نوبت های طولانی کلینیک های تخصصی، ارجاع به خارج از بیمارستان نفت در بخش دندانپزشکی اشاره کرد.

در پاسخ دکتر نصراله حسونی بحرینی گفت:  تعداد 2 متخصص قلب و داخلی به پزشکان متخصص این گروه اضافه کردیم. برای بهبود وضعیت کلینیک نورولوژی یک متخصص طب فیزیکی به خدمت گرفتیم که کلینیک نوار عصب و عضله را برگزار می کند. در صدد هستیم  برای رفاه حال جمعیت تحت پوشش کلینیک های فوق تخصصی مانند روماتولوژی، گوارش،غدد و ... را اضافه کرده و آن کلینیک ها را هفتگی دایر کنیم. درمانگاه مرکزی را که بدلیل شیوع کرونا به بخش اورژانس تنفسی تغییر داده ایم، برای کاهش تماس مراجعین با بخش خاکستری تنفسی در نقطه دیگری از بیمارستان بازگشایی می کنیم. برای ما در بهداشت ودرمان صنعت نفت هیچ تفاوتی بین شاغلین و بازنشستگان برای ارائه خدمات وجود ندارد. ارسال پکیج چند ماهه دارو به بیمار برای او ممکن است مشکلاتی مانند عوارض دارویی و غیره بوجود بیاورد و نظارت بر روند درمان را مختل می کند. برای بهبود وضعیت درمان بیماران کلینیک نظارت بر عوارض و تداخل دارویی راه اندازی کردیم که سلامت مراجعین خود را مرتبا از نظر عوارض و تداخل های دارویی احتمالی پایش می کنیم. در تلاشیم تا در آینده نزدیک نوبتدهی پلی کلینیک بصورت تلفنی امکان پذیر شود.

4
2
1
جلسه باکانون وصندوق

۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۶۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید