سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵

اخبار

تقدیر مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان پرستاران بیمارستان نفت آبادان

مدیر عامل شرکت نفت وگاز اروندان با حضور در بخش های مختلف درمانی با اهدا شاخه های گل از ایثار و فداکاری های پرستاران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- مهندس هوشنگ پورهنگ مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان بهمراه تنی چند از مدیران ارشد این شرکت با حضور در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ضمن ملاقات با دکتر نصراله حسونی بحرینی، از خدمات کادر درمان این مرکز، بویژه پرستاران تقدیر کرد. وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و مقدس دانستن حرفه پرستاری، گفت: فداکاری ها و ارزش کار این عزیزان در کلام وصف شدنی نیست، در طول یک سال گذشته، با همه گیری کووید19 آنان حماسه ای بزرگ را خلق کردند.مهندس هوشنگ پورهنگ ادامه داد: صنعت نفت، با توجه به پیشران بودن اقتصاد کشور،نیاز به سلامت کارکنان خود داشت که در این راه، تلاش های ارزنده بهداشت ودرمان صنعت نفت، بویژه در آبادان موجب شد که حداقل صدمه نیروی انسانی را داشته باشیم.

دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل نفت و گاز اروندان و هیئت همراه، از تلاش ها و اقدامات انجام شده و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در ارتقا سطح سلامت جمعیت تحت پوشش، حفظ و بهبود سلامتی بیماران بخصوص در مقابله با همه گیری بیماری کووید19 سخن گفت.

پس از آن مهندس هوشنگ پورهنگ و هیئت همراه از بخش های مختلف بیمارستان نفت آبادان دیدن کردند و با اهدا شاخه های گل از خدمات کادر پرستاری بیمارستان نفت آبادان قدردانی کردند.

بازدید6
بازدید5
بازدید4
بازدید3

۱ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۳۹
تعداد بازدید : ۸۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید