سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

رفع مشکلات پزشکان در بیمارستان های صنعت نفت

مدیر عامل سازمان در آبادان: مشکلات پزشکان در بیمارستان های صنعت نفت رفع می شود تا آن ها بتوانند با خیال آسوده در مناطق عملیاتی به خدمت بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان- دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در جلسه ی رسیدگی به مشکلات کادر درمان بیمارستان نفت آبادان اظهار داشت: استفاده از حضور پزشکان متخصص و متبحر در دستور کار قرار دارد تا کیفیت و اعتبار بیمارستان های صنعت نفت از جمله بیمارستان آبادان آسیب نبیند.

کمبود تجهیزات و فرسودگی بیمارستان فعلی آبادان از موارد مطرح شده در این نشست بود که موجب شده است با وجود تلاش و از خودگذشتگی پرسنل، این بیمارستان، جوابگوی نیاز مراجعین نباشد. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی پزشکان این مرکز هیچ بیماری برای عمل جراحی به مناطق دیگر اعزام نمی شود، در این بیمارستان عمل های جراحی پیچیده ی متعددی با موفقیت انجام شده است که حاکی از اعتماد بیماران، به جراحان این بیمارستان از سویی و تلاش کادر درمان برای حفظ خوشنامی بیمارستان در میان اهالی این شهر، اعم از شاغلین، بازنشستگان و افراد بومی منطقه است.

نبود دستگاه سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و برخی از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و دیگر بخش ها، از مواردی بود که در این نشست مطرح شد و دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان برای حل این مشکلات گفت: اقدامات و هماهنگی های لازم برای تأمین تجهیزات ضروری این بیمارستان انجام خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: پروسه ی خرید تجهیزات بیمارستان، منوط به اتمام ساخت پروژه ی بیمارستان جدید نمی شود.

دکتر سید مهدی هاشمی در پایان بر کاهش کاغذ بازی اداری در خرید تجهیزات مصرفی و استقلال مراکز درمانی صنعت نفت از جمله بیمارستان نفت آبادان، در تصمیم گیری برای خرید تجهیزات تأکید کرد.

11
8
4
3
2
 

 

 

۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۶۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید