سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

اخبار

برگزاری شورای مدیران دربهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در این جلسه ضمن سفارش به نظارت بر نظم وانضباط اداری، بر اجرای مقررات و کنترل هزینه ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- در دهمین جلسه نشست مدیران ارشد مرکز، با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی در محل هیئت رییسه تشکیل شد. در این جلسه پس از سخنان رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ، ابتدا محمدرضا اشرفی رییس امور کارکنان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مقررات اداری، به شرح کوتاهی از قوانین و مقررات پرسنلی و ساعت کارکرد کارکنان در هفته پرداخت.با توجه به نصب نرم افزار جدید نظارت بر حضور و غیاب کارکنان دقیق تر خواهد بود و من بعد محاسبه اضافه کاری کارکنان، منطقی تر خواهد شد.وی همچنین تاکید کرد که کارکنان بموقع ازمرخصی های مازاد خود استفاده نمایند.

علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی در رابطه با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و چالش های بوجود آمده ناشی از اجرای این طرح گفت: بیشترین چالش در حقوق و مزایای پرستاران مشاهده شده است.در این حال بیمه های کارکنان بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل پایه ریزی شده است.

درادامه آرش توکلی رییس امور مالی مرکز گزارش تفصیلی مقایسه ای هزینه های سال98 و99 را بر اساس گروههای هزینه به حاضرین در جلسه ارائه کرد. وی خواستار نظارت بیشتر بر سندزنی بموقع در انبارها برای دقیق تر شدن ارقام هزینه ای شد.مقرر گردید هر3ماه گزارش مالی به شورای مدیران ارائه گردد.

دکتر محمدرضا بستانی معاونت دارو و درمان گفت برای مدیریت بهتر اضافه کاری کارکنان بهتر است که نظارت بر آن تیمی و بر اساس سطح بندی باشد.

مقرر شد که دکتر کهن نظارت بیشتری بر عملکرد فیزیوتراپی داشته باشند وساماندهی لازم در آن واحد جهت ارائه خدمات بهتر و ارتقا سطح آن صورت پذیرد.

شورا3
شورا2
شورا1
شورای مدیران

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۵۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید