سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۷

اخبار

رایزنی دکتر بحرینی با معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان / خبرهای خوش برای مراجعین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی – نشست مشترک سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به همراه معاونین این مرکز با معاونت دارو و درمان و مسئولین دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی – نشست مشترک سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به همراه معاونین این مرکز با معاونت درمان و مسئولین دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.
دکتر جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست صمیمی که به منظور ارائه راهکارهای همکاری دوجانبه در جهت تسهیل امور مراجعین به مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد استقبال کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی – در این نشست مشترک بر تداوم همکاری های دوجانبه مابین دانشکده و بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تاکید شد.
دکتر بحرینی در حاشیه نشست دوجانبه با مسئولین دانشکده علوم پزشکی آبادان به واحد خبر روابط عمومی گفت: بزودی تحولات ساختاری بسیار خوبی در جهت رفاه حال مراجعین در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان رخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دکتر بحرینی در گفتگو با واحد خبر تاکید کرد: طرح راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در ساعات بعد از ظهر و راه اندازی واحد توریسم درمانی و ارائه راهکارهایی در جهت پیشگیری از اعزام بیماران و ارائه خدمات درمانی فوق العاده در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان از جمله مطالبی بود که در این نشست مطرح گردید.
لازم به ذکر است دکتر بحرینی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت قبلا خود معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان را برعهده داشت و از تمامی قوانین مربوط به این مرکز اطلاع کامل دارد.

 

جلسه مشترک علوم پزشکی 4
جلسه مشترک علوم پزشکی 3
جلسه مشترک علوم پزشکی 2


۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۳۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید