سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۹

اخبار

نشست صمیمی با مدیران صندوق و کانون بازنشستگان صنعت نفت آبادان / دکتر بحرینی: قدر بازنشستگان مان را ارج خواهیم نهاد و رافع مشکلات آنان خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی – نشست صمیمی دکتر بحرینی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با مسئولین صندوق و امور رفاهی و کانون بازنشستگان کارکنان صنعت نفت آبادان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی – نشست صمیمی دکتر بحرینی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با سرپرست صندوق و امور رفاهی و نمایندگان کانون بازنشستگان کارکنان صنعت نفت آبادان برگزار شد.
منصور یوسفی راد سرپرست صندوق و امور رفاهی بازنشستگان صنعت نفت آبادان در این نشست صمیمی به بیان مشکلات و موانع ارائه خدمات درمانی از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان پرداخت و گفت: از مسئولین این مرکز میخواهیم هرچه سریعتر در جهت رفع مشکلات بازنشستگان اقدامات لازم را انجام دهند.
عادل ادریس زاده رئیس کانون بازنشستگان آبادان در این نشست صمیمی به بیان نقطه نظرات خود پرداخت وی افزود: مشکل تامین داروهای مراجعین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان یکی از مشکلات اساسی در این مرکز بود. 
دکتر بحرینی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این نشست گفت: ما در این مرکز، همواره سعی نموده ایم یاری گر بازنشستگان و بازماندگان و خانواده های آنان در حفظ منزلت اجتماعی شان باشیم و پشتیبانی درمانی از وظایف اساسی این مرکز می باشد.
دکتر حسونی بحرینی در نشست صمیمی با مدیران و نمایندگان کانون های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت آبادان ضمن خیر مقدم با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: همدلی و همکاری صادقانه شما همواره موجب دلگرمی مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پیشبرد اهداف عالی این مرکز بوده است. و از شما می خواهیم بطور مداوم در جهت رسیدگی به مشکلات و موانع موجود با یکدیگر در ارتباط باشیم.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: مسیر بهبود در راستای ارتقاء سطح خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مراجعین برای بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با حمایت های خوب دکتر سمیع مدیرعامل سازمان هموار شده و به دستیابی کامل به اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آبادان نزدیک شده ایم.

 

جلسه با کانون بازنشستگان 5
جلسه با کانون بازنشستگان 4
جلسه با کانون بازنشستگان 3
جلسه با کانون بازنشستگان 2
جلسه با کانون بازنشستگان 1  

۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۵۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید