سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۷

اخبار

گرامیداشت روز حسابداری در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پانزدهم آذرماه امسال روز حسابدار با حضور در واحد مالی این روز را گرامی و از زحمات و تلاش های کارکنان تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، دکتر بستانی معاون دارو و درمان، محمد پورحاجبی رئیس حراست، محمدرضا اشرفی رئیس امورکارکنان، دکتر بغلانیانی رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع و جلیل مطلبی پور رئیس بسیج ، روز حسابدار را به تمامی همکاران امور مالی تبریک گفته و از زحمات آنان تشکر کردند.

دکتر حسونی بحرینی در این مراسم حرفه حسابداری را  حساس عنوان کرد  که نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد و نقش حسابداری را در به موفقیت رسیدن یک سازمان بسیار با اهمیت و حیاتی دانست چرا که اکثر سازمان ها و کارها بدون داشتن حسابدار مورد اعتماد با شکست مواجه شده ‌اند.

وی افزود : لازمه یک پیشرفت چشمگیر در یک حرفه وجود حسابداران  کاردان می باشد و حرفه حسابداری را از طریق ارائه اطلاعات درست به مدیران نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی هر سازمانی دارد و تنها حسابداران هستند که می‌توانند به اعداد معنا ببخشند و به ‌یقین هر آنچه به محاسبه مربوط می‌شود، چشم تیز و دقتی بالا می‌طلبد و نبود آن قطعاً در سرنوشت مالی هر سازمانی اثرگذار است.

در این مراسم دکتر بستانی ضمن تشکر از کارکنان مالی خاطر نشان کرد : نیاز روزافزون سازمانها به امور مالی و حسابداری کارآمد، متخصص و متعهد در پیشبرد و نیل به اهداف سازمانی بر کسی پوشیده نیست و این جایگاه در نظام  ارائه و توسعه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و در یک کلام توسعه نظام سلامت از اهمیت ویژه و مسئولیت بیشتری برخوردار است .

دکتر حسونی بحرینی و دیگر مدیران حاضر در این مراسم افزودند توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز به آن فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از خدمات آنان برداشته شود.  پانزده آذرماه، روز حسابدار و حسابداری را به‌تمامی حسابداران و تلاشگران در حوزه‌های مالی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق را در تمامی عرصه‌های زندگی خواستار شدند . در آخر این مراسم با خاطرات زیبا مدیران حاضر و کارکنان مالی همراه بود


۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۹
تعداد بازدید : ۴۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید