سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۵۹
 

اخبار

تبریک روز پرستار و بازدید مسولین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان از بیمارستان های شهرستان

مسولین بهداشت و درمان با حضور در بیمارستان های شهرستان آبادان روز پرستار را تبریک و از همکاران پرستاری تقدیر و تشکر کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار یکشنبه بیست و یکم آذرماه امسال دکتر کهن رییس بیمارستان نفت آبادان ، دکتر بغلانیانی رییس روابط عمومی و تکریم ، دکتر غلام ابوالفضل معاون بیمارستان ، ازیتا بهداروندان معاون بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با حضور در دفتر پرستاری و دفتر رییس بیمارستان طالقانی ، بیمارستان شهید بهشتی و بیمارستان تامین اجتماعی ۱۷ شهریور با اهدا گل و شیرینی روز پرستار را به کلیه پرستاران  تبریک عرض کردند.

در این مراسم دکتر کهن با اشاره به اینکه کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست اظهار داشت : انجام کاربزرگ ، افراد بزرگ می خواهد که پرستاری هم یکی از کارهای بزرگ است و ثواب بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

رییس بیمارستان نفت آبادان افزود : اهمیت شغل پرستاری واضح و روشن است، پرستاری شغل شریفی است و هرکس با هر دین و هر مسلکی که دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع می کند.

رسانه جدید
 
 

۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳
تعداد بازدید : ۶۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید