سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۵۶

اخبار

برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

برگزاری مراسم پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دهه مبارک فجر با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و مسئولین بهداری در بیمارستان نفت آبادان برگزار شد .

مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر در 12 بهمن با حضور دکترنصرالله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی رییس ستاد اقامه نماز شهرستان آبادان ، مسئولین و کارکنان آن بهداری با سر دادن شعارهای شورانگیز انقلابی در بیمارستان نفت آبادان برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسونی بحرینی بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان متن تیریک به شرح زیر می باشد : پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، کاخ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کردند. این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند

و چشم قدرتمندان را خیره ساختند با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدندیاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد!

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اینجانب ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان بهداشت و درمان شهرستان آبادان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.

 روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 16
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 15
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 13
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 12
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 11
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 10
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 9
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 7
مراسم دهه مبارک فجر درب شماره دو 5


۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۴۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید