سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۵۱

اخبار

دیدار رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در دهه مبارک فجر با خانواده معظم شهدا

دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و دیگر مسولین آن مجموعه بمناسبت دهه مبارک فجر از خانواده شهدا کارکنان شاغل در بهداشت و درمان دیدار کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، بمناسبت ایام با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر سالجاری دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان آبادان، دکتر کهن رییس بیمارستان، دکتر ابوالفضل معاون بیمارستان ، دکتر بغلانیانی رئیس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع، جلیل مطلبی پور مسؤل پایگاه بسیج، بهمن ضیغمی مسول مددکاری با خانواده شهدا دکتر مسعودی و خانم صابری و خانم عویدی زاده شاغل در بهداشت و درمان دیدار داشتند. دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است. دکتر حسونی بحرینی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورندوامروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است،  ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم وامید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت خانواده شهدا ضمن اینکه با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان


دیدار با خانواده شهدا  13
دیدار با خانواده شهدا  12
دیدار با خانواده شهدا  11
دیدار با خانواده شهدا  10
دیدار با خانواده شهدا  9
دیدار با خانواده شهدا  8
دیدار با خانواده شهدا  6
دیدار با خانواده شهدا  5

دیدار با خانواده شهدا  3
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۵۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید