سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۲

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بمناسبت تاسیس سپاه پاسدارن

دکتر نصرالله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان طی بیانه ای دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان متن تبریک به شرح زیر می باشد :
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) برای ملت غیور و دلیر ایران بود. سپاه پاسداران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.
جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد و تنها باید همان جمله معروف امام راحل را یادآور شد که: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»
اینجانب فرارسیدن دوم اردیبهشت، روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت مجاهدپرور،  خانواده گرامیشان تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی دوام توفیق ایشان را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خواستاریم.
*روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان*

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۵۳
تعداد بازدید : ۵۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید